  • 21. Data: 2012-03-14 10:57:52
    Temat: Re: Odporność szyb reflektora na nitro?
    Od: " AA" <c...@N...gazeta.pl>

    marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > no tak. pedzlem se pomaluje. albo walkiem.

    Napisałem wyraźnie, że wystarczy przetrzeć zmatowiony reflektor czyściwem
    lakierniczym, które zostało uprzednio zwilżone lakierem bezbarwnym.

    Tu masz przykład, jak to można zrobić:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=EzfGE-jWqZE#t=199s

    Co do wałka - też się da (akurat swoje lampy tak lakierowałem), ale z
    czyściwem jest prościej, bo trudniej uzyskać tzw. skórkę pomarańczy.

    pozdr
    AA

  • 22. Data: 2012-03-14 12:06:15
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Napisałem wyraźnie, że wystarczy przetrzeć zmatowiony reflektor czyściwem
    > lakierniczym, które zostało uprzednio zwilżone lakierem bezbarwnym.

    profeska :D

  • 23. Data: 2012-03-14 16:52:08
    Od: " " <c...@N...gazeta.pl>

    marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > profeska :D

    Już Ci raz napisałem, że profesjonalnie będzie wymienić oba reflektory na
    nowe.

    Swoją drogą, efekt, jak na poniższym zdjęciu Cię nie zadowala?

    http://farm4.static.flickr.com/3536/3878278323_bd201
    39cc2.jpg

    pozdr
    AA