  • Data: 2011-03-03 15:33:44
    Temat: Re: karta graficzna do gier do 500PLN?
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-03 16:25, VSS pisze:
    > W wiadomości:ikoavc$2jk$...@n...onet.pl,
    > Antykler <t...@s...com> nastukał:
    >
    > czyli żadna karta w okoli 500PLn nie nadaje się do grania ?? to po co je
    > sprzedają ?

    Zagra i to solidnie. Zalezy jaki ma sprzet. Nie warto przeplacac jak nie
    dysponuje sprzetem, ktory dana karte wykorzysta. Ale za 500 na pewno cos
    znajdzie i to nie "gniota". Np Radeon 5770 1Gb, nVidia GTX450 1Gb, lub
    GTX 460 768Mb 192 bit. Wszystko kwestia w co i jaka ma konfiguracje. Ja
    nadal jade na nVidii 8800GT i Metro 2033 spokojnie chodzi bez zacinki.
    Ale sprzet to C2Q 9650. Spokojnie cos znajdzie. Jak cos to pisz na prv
    moze cos doradze.