  • 21. Data: 2009-09-13 19:45:14
    Temat: Re: Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > w trybie eco to nie ma co podawać wartości bo pobór prądu zależy od tego
    > jak widno jest w pomieszczeniu i może być tyle co w normalnym albo mniej
    > niż w kinowym.

    nie zmienia to faktu ze 220W to najmniejszy pobor mocy jaki udalo sie
    uzyskac na tym telewizorze w dluzszym okresie pomiaru.

  • 22. Data: 2009-11-27 11:43:04
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    >nie zmienia to faktu ze 220W to najmniejszy pobor mocy jaki udalo sie
    >uzyskac na tym telewizorze w dluzszym okresie pomiaru.

    Ja testowałem przez 3 tygodnie na watomierzu elektronicznym kupionym w
    Plusie w trybie kinowym. :-)

    Moc przy ciemnym ekranie wynosi 70W, przy maksymalnie rozswietlonym 280W.

  • 23. Data: 2009-11-27 12:02:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Plusie w trybie kinowym. :-)
    >
    > Moc przy ciemnym ekranie wynosi 70W, przy maksymalnie rozswietlonym 280W.

    A ile zżarło przez 3 tygodnie?

  • 24. Data: 2009-12-01 09:33:23
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > A ile zżarło przez 3 tygodnie?

    Dokładnie 137W w trybie kinowym (bez standby, bo watomierz miał
    rozdzielczość 1W i jak przechodziłem w standby to nie zliczał energii, tak
    jakby nic nie pobierał). Przez pierwszy miesiąc oglądałem wyłącznie w trybie
    kinowym. :-)

  • 25. Data: 2009-12-01 09:59:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dokładnie 137W w trybie kinowym

    Przez 3 tygodnie oglądałeś tv przez godzinę w sumie?

  • 26. Data: 2009-12-01 12:07:28
    Od: Karol Biernacki UG Jedwabno <w...@g...com>

    Ja bym szukał czegoś co czyta z usb/sd filmy HD w mkv oraz AVCHD z
    kamerki :-)

  • 27. Data: 2009-12-17 22:37:02
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Przez 3 tygodnie oglądałeś tv przez godzinę w sumie?

    Wiesz co to jest moc średnia? :-)

  • 28. Data: 2009-12-17 22:42:50
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Przez 3 tygodnie oglądałeś tv przez godzinę w sumie?

    Ok., 14kW przez 3 tygodnie, mówi Ci to coś o poborze energii przez TV? ;-)

  • 29. Data: 2009-12-17 22:51:15
    Temat: Odp: Telewizor LCD 46-52 cale. Co wybrac?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wiesz co to jest moc średnia? :-)

    Gdzieś o niej pisałeś?

  • 30. Data: 2009-12-17 22:54:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ok., 14kW przez 3 tygodnie, mówi Ci to coś o poborze energii przez TV? ;-)

    Cholernie dużo, 14kW*24*21=7 056 kWh.
    A podobno taki oszczędny tv. ;-)