  • 1. Data: 2011-07-06 13:36:16
    Temat: Odp: Re: Mulasty ztec 1.6
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lipca 2011, 23:07:15 UTC+2 użytkownik venioo napisał:
    > mondeo mk1 1.8 16v 115KM palilo 8-9 gazu, wiec 10L w 1.6 to chyba ciut
    > za duzo

    Jaaaasne, a w trasie na 5 biegu 90km/h to paliwa przybywalo...
    Vhyba ze przelaczanie z benzyny na gaz ustawione na wysoka temperature i robiles
    krotnie odcinki, wtedy faktycznie wjdzie 9l gazu + 8l benzyny / 100 km

  • 2. Data: 2011-07-06 18:41:45
    Temat: Re: Mulasty ztec 1.6
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-06 13:36, Jimiasty pisze:

    > Jaaaasne, a w trasie na 5 biegu 90km/h to paliwa przybywalo...
    > Vhyba ze przelaczanie z benzyny na gaz ustawione na wysoka temperature i robiles
    krotnie odcinki, wtedy faktycznie wjdzie 9l gazu + 8l benzyny / 100 km

    benzyne to moje mondeo rzadko kiedy widzialo. srednio 9 wychodzilo (8 w
    trasie, 10 w miescie), czasami z malym hakiem. zima oczywiscie wiecej,
    srednio 10-10,5.
    to taki rewelacyjny wynik, ze wszyscy tak sie tu dziwia?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-07-06 20:07:15
    Temat: Re: Re: Mulasty ztec 1.6
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]

    >robiles krotnie odcinki, wtedy faktycznie wjdzie 9l gazu + 8l benzyny / 100

    O widzisz, to jest następna opcja na tak niskie zużycie, poza zamuloną
    instalacją.