    From: yesosenk <y...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
    Date: Mon, 29 Aug 2011 05:50:16 -0700 (PDT)
    Cc: j...@o...eu

    Bardzo dziękuje za rzeczową odpowiedź.
    W końcu to oczywiste że należy pytać o rzeczy na których się znamy - zastanawia mnie
    tylko po co?

    Zawsze podziwiałem ludzi którym chce się takie pomocne posty produkować zamiast dwóch
    zdań konkretów. No ale jak się nie ma nic do powiedzenia to nie dziwota.

    Piszę na innych grupach już od wielu lat i zawsze staram się odpisać czy doradzić
    innym którzy często się na temacie nie znają - po to w końcu powstały grupy
    dyskusyjne.

    Pozdrawiam wszystkich którym się jeszcze chce.

    BartQ