  • Data: 2011-08-29 13:56:30
    Temat: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz ale to jest sprzet dla profesjonalistow a ty nie masz zielonego
    > pojecia to w czym mamy ci doradzic.
    >
    > Masz jakiekolwiek pojecie o procesorach freescale ?

    Mam nieodparte wrażenie, że albo nie przeczytałeś, albo nie zrozumiałeś
    jego pytania...

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)