  • 51. Data: 2009-12-18 06:56:27
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Do tej pory oglądało na 25 calowym CRT, więc nic nie straciło.

    Chyba, że trochę wysokości ekranu ;-)

  • 52. Data: 2009-12-18 07:01:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zorka pisze:
> [...]
    > rosyjskie/radzieckie kino. Ogladałem w życiu kilka pozycji wschodniej
    > produkcji i byłem zachwycony. Anna Karenina czy Los Człowieka na zawsze
    > pozostana w mojej pamięci.
    > Niestety nie miałem okazji oglądać kanału o nazwie Wojna i Pokój, wiec nie
    > mam jakiegoś wyrobionego zdania na ten temat. Nie wiem co nadają. Wiem
    > natomiast, że niektore produkcje rosyjskie czy radzieckie nie ustępują
    > rosyjskiej / radzieckiej literaturze.
    >

    > Może ktoś powie co ten kanał jest warty.
    >
    > Cavallino, Ty sobie mozesz odpuścic. Twoja opinia nie jest zbyt wiarygodna.

    jak lubisz tamte kino i reszta pasuje to się nie zastanawiaj.
    nie patrz na to co ten baran pisze, bo on jest wyłącznie
    stronniczy (tylko c+) i nie potrafi logicznie argumentować.
    dostaniesz dobry dekoder i większość popularnych kanałów,
    oraz najwięcej hd.
    ja osobiście kanału wojna i pokój nie oglądam, więc nie wypowiem
    się na temat jego treści, ale jest kilka innych.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 53. Data: 2009-12-18 07:20:04
    Temat: Odp: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

    Grubo ponad rok.

    > bo to monitor z funkcją tv.
    > opłacać się opłaca, bo jaki by nie był to kwota ok 1100,
    > inny można kopić nieco takiej, ale abo wychodzi
    > na rozsądnym poziomie, choć i tak pewnie nie dali
    > za niego więcej niż 800 zł

    W życiu nigdy.
    Skoro pojawia się na allegro za 1000 zł, tzn. że w zakupie kosztuje
    sprzedawców te 800-900 zł.
    A przy takim zakupie, 30 000 szt jednorazowo, na pewno rabaty uzyskali
    znacznie większe, obstawiam że jak wydali po 500 zł to już i tak dużo.
    Ale jakie to ma znaczenie dla końcowego usera?

  • 54. Data: 2009-12-18 07:20:29
    Temat: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hgf92r$c3r$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Do tej pory oglądało na 25 calowym CRT, więc nic nie straciło.

    >Chyba, że trochę wysokości ekranu ;-)

    Za to zyskało się na szerokości.
    Coś za coś.

  • 55. Data: 2009-12-18 07:22:51
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > Cały czas nie podałeś gdzie rozdają takie telewizory....

    > No i łatwo policzyć - 1000 zł/24=41,67, do tego zapewne dojdą jeszcze
    > odsetki, czyli z 45 zł sama rata.
    > Więc jeśli za 33 zł więcej mam pakiet Komfortowy z 3*Canal+,4*HBO,
    > Filmboxem i innymi opcjami HD, do tego opcję Multiroom i dekoder wynajęty
    > za darmo, to zdecydowanie taka oferta jest dla mnie lepsza.
    > Nikt mi za 33 zł takiej nie sprzeda, choćby marketoidzi z N czary
    > odprawiali.

    wczoraj dzwoniłem i pytałem o ten telewizorek i oferte - nie jest tak
    pieknie jak to marketingowo piszesz :), placisz 10zł/miesiac za hd?

  • 56. Data: 2009-12-18 07:23:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak lubisz tamte kino i reszta pasuje to się nie zastanawiaj.
    > nie patrz na to co ten baran pisze, bo on jest wyłącznie
    > stronniczy

    I widzisz baranie, plujesz się jak potłuczony, rzucasz oszczerstwa, a
    napisałeś dokładnie to samo co ja, tylko że kilka dni później.
    Ale nie sądzę, żebyś miał na tyle cywilnej odwagi, żeby było Cię stać na
    przeprosiny.

  • 57. Data: 2009-12-18 07:24:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości news:

    > wczoraj dzwoniłem i pytałem o ten telewizorek i oferte - nie jest tak
    > pieknie jak to marketingowo piszesz :), placisz 10zł/miesiac za hd?

    Nie.
    Płacę 0 zł za miesiąc za dekoder HD.

  • 58. Data: 2009-12-18 07:30:54
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > Nie.
    > Płacę 0 zł za miesiąc za dekoder HD.

    oooo prosze a jakis link do regulaminu tej promocji? na którą sie zalapales

  • 59. Data: 2009-12-18 07:33:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    LEHKO pisze:

    > wczoraj dzwoniłem i pytałem o ten telewizorek i oferte - nie jest tak
    > pieknie jak to marketingowo piszesz :), placisz 10zł/miesiac za hd?

    jak chcecie, to wam podam.
    www.arest.pl - jeden z najlepszych sklepów we Wrocławiu.
    oferta może nie jest zła, ale nie każdemu taki tv jest
    potrzebny, a nie przecież nie odliczą kosztów tv i nie dadzą
    takiego abonamentu za 39 zł.
    ale są ludzie, którzy nie dają się nabić w butelkę,
    nie dają się nabrać na każdą promocję...

  • 60. Data: 2009-12-18 07:41:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > oooo prosze a jakis link do regulaminu tej promocji? na którą sie
    > zalapales

    Mogę Ci skana aneksu wysłać co najwyżej.
    Zresztą to już 3 dekoder HD który dali mi za darmo w ciągu ostatniego pół
    roku.
    Inaczej bym nie wziął żadnego, bo aż tak nie był mi potrzebny, oglądam z
    htpc.

    Ta promocja zmieniała się już ze 2 razy od tego czasu, więc mogli i to
    zmienić.
    A w sprawie dekoderów za 0 zł dzwoń raczej do Centrum Cyfra+, a nie na
    infolinię, przy zakupie zawsze dostaję inne (lepsze) warunki niż wyczytuję w
    necie.