  • Data: 2011-07-12 10:56:11
    Temat: Odp: Jazda po czesku
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:ivh07g$5fo$...@n...onet.pl...
    > Chodzi Ci o "ordnung must sein" ?

    Dokładnie.

    > Znaczy był lepszy?
    > Bo gorszy to jest teraz.

    Jeżeli za lepszy uważasz wyprzedzanie
    na podwójnych, na zakrętach, etc. ?

    > No i raczej mijasz się z prawdą - już 10 i więcej lat temu dane mi było
    > wlec się 60-tką za każdą ichną skodicką.

    Widocznie Twoja prawda jest inna niż moja.
    10 lat temu (a w zasadzie i 12) u nich było już znacznie więcej
    nowych aut średniej klasy, niż u nas.
    Nie wiem jakimi drogami Ty jeździłeś
    - ja poruszałem się od Cieszyna na Olomouc i dalej w kierunku Pragi.
    I szczególnie w rejonach podsudeckich, dżygitów j. w. było dostatek.

    Poza tym, na wjazdach do miast / końcach dalnic
    radar + mikrovanka były więcej niż pewne.
    I tam zorientowani faktycznie zwalniali do 50/60.
    Mają też, podobnie jak Słowacy, znaki strefy ograniczenia prędkości
    - "Zona", których nie kasuje najbliższe skrzyżowanie.
    Też tam zwalniają z powodów j. w.

    Pzdr

    JKK