  • Data: 2011-07-12 11:26:45
    Temat: Re: Jazda po czesku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości

    >Jeżeli za lepszy uważasz wyprzedzanie na podwójnych,

    Jesli podwojna jest zle wymalowana - tzn nie wiadomo po co .. to
    owszem, tu jest Polska, tu sie glupie przepisy olewa :-)

    >na zakrętach, etc. ?

    Na zakretach nie ma generalnego zakazu wyprzedzania.

    Owszem, niektorzy na warszawskich numerach przeginaja :-)

    >Widocznie Twoja prawda jest inna niż moja.
    >10 lat temu (a w zasadzie i 12) u nich było już znacznie więcej
    >nowych aut średniej klasy, niż u nas.

    Ale i tak sie wlekly.

    >Nie wiem jakimi drogami Ty jeździłeś
    >- ja poruszałem się od Cieszyna na Olomouc i dalej w kierunku Pragi.

    Czyli tam gdzie mieli stara autostrade ?

    >I szczególnie w rejonach podsudeckich, dżygitów j. w. było dostatek.

    A teraz nie ma ? I wszyscy jada 50, mimo ze jeszcze niedawno dowodzili
    w praktyce ze mozna 70 ? :-)

    J.