  • Data: 2010-06-10 15:31:38
    Temat: Odp: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem coś powiedzieć ale zanim zdążyłem one już ruszały. Myślę

    > okno i pytają o co biega. Pokazuję na Audi i tłumaczę że na przednim
    > fotelu na kolanach przewożone jest dziecko. Od razu misiek wyskoczył do

    > W domu zaglądam do taryfikatora a tam tylko 200 :(. Nie wiem dlaczego

    Lepiej się kierowca teraz czuje?

    Jako mężczyzna to się podjeżdża do kobiety i tłumaczy.
    I to jest pierwszy etap.

    Jak nie skutkuje to kluczyki w rękę.

    To etap drugi.
    Trzeci to już według fantazji.

    Szukać milicjanta, aby pogadał z kobietą to wstyd.
    Żałować, że tak niski mandat - no to już nie wiem :-(

    Nie będę nazywał kapusiem.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar