  • Data: 2010-06-10 15:35:36
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sporą. Może przeszkadzać.

    To fakt. Ale przeszkadzać może tylko do pewnych granic,
    potem i tak już jego rola się kończy :-). Natomiast gdyby
    mógł tworzyć kretyńskie prawo to byłoby gorzej...

    > Jasne. Mamy do wyboru wariata i głupka.

    To też prawda niestety... Mam dylemat: iść i postawić
    krzyżyk z zamkniętymi oczami, nie iść w ogóle czy może
    wybrać "mniejsze zło" (cokolwiek by to miało znaczyć...)