  • Data: 2012-01-30 16:52:09
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia mandatu - komisariat
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-28 22:23, wilddziki pisze:
    > Witam,
    > właśnie oglądnąłem Uwaga pirat gdzie gościu odmówił przyjęcia mandatu.
    > Abstrahując od wykroczenia zdziwiło mnie że gościa policja odtransportowała od
    > razu na komisariat w celu złożenia zeznań.
    > Czy to normalna procedura podczas odmowy przyjęcia mandatu ? Wydawało mi się
    > że to się załatwia później, tj. przychodzi pismo z wezwaniem na komisariat i
    > wtedy się wszystko tłumaczy na miejscu. Ewentualnie robi się to od razu na
    > miejscu zdarzenia.
    > Zakładam że nie musieli tego robić, ale jak to nasi mundurowi pewnie musieli
> [...]

    Grożono mi kiedyś takim postępowaniem z racji właśnie odmówienia
    mandatu. Poinformowałem grzecznie że jeżeli chcą stracić czas to bardzo
    chętnie. Odpowiem tylko jednym zdaniem - "Odmawiam składania zeznań,
    wszystko co mam do powiedzenia powiem przed sądem"

    Chodzi głownie o to żeby później policjant mógł pod twoje zeznania
    przygotować swoje kłamstwa w taki sposób abyś w sądzie wyszedł na
    idiotę. Odmawianie zeznań jest jedynym rozsądnym wyjściem w tej sytuacji.

    Na szczęście wszystko skończyło się normalnie tzn panowie przyznali że
    może użycie ręcznego radaru do pomiarów prędkości nie było zbyt
    miarodajne w sytuacji gdy jedzie się radiowozem ze 100m za mną...

    Z prędkością przesadzili o jakieś +20km/h. Jechałem max 80km/h
    ograniczenie było do 70ciu a a wg nich jechałem około 100km/h...
    wq...łem się dokumentnie...

    Rafał