  • Data: 2012-01-30 13:42:02
    Temat: Re: Odmowa przyj?cia mandatu - komisariat
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalna nie ale dopuszczalna...
    > Takie dzialania naszych dzielnych "strozow prawa" przysparzaja im wielkie
    > grono sympatykow.
    > Psiarskim marzy sie powrot komuny, wtedy to obywatel szanowal pierwsza
    > wladze a jak byl nieposluszny to zapierdalal po schodach w skarpetkach jak
    > Zamachowski :)
    >
    > Pozabieralbym tym gnojom wszystkie przywileje!

    ja za odmowę przyjęcia mandatu straciłem PJ. Sąd szybciutko oddał ale
    przez 2 miesiące się bujałem bez (tyle trwa procedura)

    Powinni dupy ruszyć, żeby się zmieścić w 7 dniach jak legalnie możesz
    jeździć na pokwitowaniu. Ale decyzję podjąłem już dawno. Robie nowe PJ
    (drugie) w jakimś innym kraju. Tak dla bezpieczeństwa.

    Icek