  • 1. Data: 2010-08-27 00:22:03
    Temat: Audigy 2 SB0350 fake?
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Kupiłem na aukcji Allegro kartę dźwiękową Creative'a, model SB0350 (taki
    nadruk widnieje na PCB i fabrycznej etykiecie z tyłu).
    Po zainstalowaniu sterowników kx drivers 3550 zgłosiła sią jako model
    SB0243 (instalacja sterownika kx w wersji 32-bit pod WinXP i 64-bit pod
    Win7 wykazała to samo).
    O co chodzi z tą kartą - w czym tkwi haczyk?
    Czy rożni się znacząco od wersji SB0350 (Audigy 2 ZX) - na czym polega
    ta różnica (poza tą wychwytywalną naocznie)?
    Czy pracuje natywnie w rozdzielczości 24-bit?

    Pzdr, OMSON

    P.S. Chipset podpisany jest:

    CREATIVE
    AUDIGY 2
    CA0102-ICT LF (na zdjęciach wersji ZX wypatrzyłem brak oznaczenia "LF"
    na końcu).
    CREATIVE TECH '01
    55A2EKW

  • 2. Data: 2010-08-27 06:27:03
    Temat: Re: Audigy 2 SB0350 fake?
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 27-08-2010 o 02:22:03 OMSON <o...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > CREATIVE
    > AUDIGY 2
    > CA0102-ICT LF (na zdjęciach wersji ZX wypatrzyłem brak oznaczenia "LF"

    Pytanie powraca jak bumerang... To chyba cały czas ta sama karta ;-)

    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2010-08-27 09:49:33
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Sławek Maculewicz pisze:

    > Pytanie powraca jak bumerang... To chyba cały czas ta sama karta ;-)
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1262882.html

    Dzięki za info. Po prostu zwrócę sprzedawcy ten sprzęt...

    Pzdr, OMSON