  • 51. Data: 2009-06-13 15:15:08
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    ".Zykfryd." news:h10fap$89j$1@news.wp.pl

    > Nie zrozumiałeś mnie, powiem inaczej, wolisz spać w lepszym hotelu czy
    > wydać tą kasę na telefon tylko dlatego że ktoś przeniósł sobie numer do
    > Play a Ty dzwonisz do niego zamiast do jego konkurenta który ma numer w
    > W3. Tak samo wolisz kupić do firmy lepsze auto czy wydać to na telefony?

    Tak jak ci napisałem po tym jak pewne osoby z którymi współpracuje
    (współpracujemy) przeszły do PLAY'a rachunki wzrosły o kilka stówek w skali
    miesiąca. W skali roku daje to 2 - 3 tysiące. Tak jak napisałem nie są to
    dla mnie duże koszty, które np. na tle wykupu noclegu (nie kimamy w 4
    gwiazdkowych hotelach) czy kupna samochodu dostawczego nie są jakąś kwotą
    bagatelną.

    Dla mnie większym problemem od tego ile wzrosły rachunki jakie płacę za
    telefony jest to, że np. nie mogę odliczyć VATu za paliwo, noclegi itp.
    które są kupione za granicą i są jednocześnie związane z pracą. No ale jak
    to się mówi - za dobrze by było :)

    Pozdrawiam.

  • 52. Data: 2009-06-13 16:40:51
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Fajnie, że znasz moich kontrahentów :)

    Dlaczego bierzesz wszystko do siebie? Przestajesz być obiektywny (o ile
    byłeś)

    > Przenosisz pracę na grupę? :)

    Mam pewne doświadczenia i przynajmniej wiem o czym piszę. Nie muszę
    teoretyzować.

    > Szczególnie Plus - ROFTL :D

    Nie rozumiem ca w tym śmiesznego.

    > Tak się składa, że w Plusie miałem lipnego doradcę......

    Tylko współczuć.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 53. Data: 2009-06-13 16:46:32
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    brum pisze:

    > mylisz fachowosc z wlasnym interesem
    > db, adb, ph i cala reszta maja gdzies interes klienta, zalezy im tylko na
    > wykonaniu planu jeszcze nie widzialem doradcy, ktory majac mozliwosc sprzedazy
    kierowal sie
    > tym, ile simow naprawde potrzebuje klient sprzedac jak najwiecej, a pod koniec
    miesiaca/kwartalu/roku jeszcze troche
    > wiecej - to jest cala "fachowosc"

    Widać mało widziałeś.

  • 54. Data: 2009-06-13 16:56:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h10kqn$6t6$1@inews.gazeta.pl

    > Dlaczego bierzesz wszystko do siebie? Przestajesz być obiektywny (o ile
    > byłeś)

    W końcu odpowiadałeś na mój post, więc chyba jest rzeczą oczywistą, że twoje
    słowa wziąłem do siebie :)

    > Mam pewne doświadczenia i przynajmniej wiem o czym piszę. Nie muszę
    > teoretyzować.

    A czy ja gdzieś teoretyzowałem? Sam prowadzę działalność gospodarczą w PL
    oraz po części w DE więc co niego mogę o tym powiedzieć. W kwestiach
    księgowych orłem nie jestem, ale od tego mam swoją lubą :)

    > Nie rozumiem ca w tym śmiesznego.

    W tym, że twoja odpowiedź zabrzmiała jak czysta reklama oferty Plusa, a te
    pozostawiają wiele do życzenia... ale to już rozmowa na inny temat.

    > Tylko współczuć.

    Dziękuję. Już pozbyłem się tego balastu.

  • 55. Data: 2009-06-13 16:57:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h10l5c$6t6$2@inews.gazeta.pl

    > Widać mało widziałeś.

    Jesteś wyjątkiem i kierujesz się w swojej robocie etyką a nie statystyką?
    Jeżeli tak to mogę byś smutny, że w czasie swojego pobytu w Pluszaku nie
    trafiłem na ludzi tobie podobnych.

  • 56. Data: 2009-06-13 17:28:18
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Jesteś wyjątkiem i kierujesz się w swojej robocie etyką a nie statystyką?
    > Jeżeli tak to mogę byś smutny, że w czasie swojego pobytu w Pluszaku nie
    > trafiłem na ludzi tobie podobnych.

    Nie muszę swoją pracą wyżywić rodziny więc i nie muszę się zarzynać za
    wszelką cenę. Mam inne źródła dochodu + DG więc targety, plany i inne
    takie mnie nie biorą.

    W Plusie pracuję dla przyjemności, żeby bezczynnie w domu nie siedzieć.
    No i jeszcze jedno. Od jakiegoś czasu nie pracuję już w Orange, a pomimo
    tego moi byli klienci dzwonią do mnie na numer prywatny abym doradził
    lub odpowiedniego KKB polecił. Fajne uczucie, którego żadna realizacja
    targetów nie zastąpi.

    > W tym, że twoja odpowiedź zabrzmiała jak czysta reklama oferty Plusa, a te
    > pozostawiają wiele do życzenia... ale to już rozmowa na inny temat.

    > Dziękuję. Już pozbyłem się tego balastu.

    Przyznam Ci, że dopóki sam nie zacząłem pracować w Plusie jako G300 to
    tak na prawdę nikt nie był w stanie przedstawić mi porządnej oferty Plusa.
    Z perspektywy pracy w Plusie widzę też, że całkowicie leży obsługa
    posprzedażna.
    Dodatkowo w Toruniu operuje dwóch dużych agentów Plusa. Strasznie
    zadymili teren. Klienci raczej nie chcą rozmawiać z DH ale wystarczy
    zakomunikować, że nie jestem związany z tymi dwoma przedstawicielami i
    ludzie zaczynają rozmawiać.

    W Orange ilość KKB spowodowała, że do klientów dzwoniono kilka razy
    dziennie. Sam to teraz przerabiam bo częściowo umowy mi się kończą i już
    mnie to zaczyna drażnić. Chyba wiedziałem kiedy zakończyć współpracę z
    Orange. ;)

  • 57. Data: 2009-06-13 17:44:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h10njl$6t6$3@inews.gazeta.pl

    > Nie muszę swoją pracą wyżywić rodziny więc i nie muszę się zarzynać za
    > wszelką cenę.

    Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę :)

    > No i jeszcze jedno. Od jakiegoś czasu nie pracuję już w Orange, a pomimo
    > tego moi byli klienci dzwonią do mnie na numer prywatny abym doradził
    > lub odpowiedniego KKB polecił.

    Co to oznacza? że byłeś dobry w tym co robisz/robiłeś. Boli fakt, że tacy
    jak ty są w mniejszości a co za tym idzie skutecznie potrafią zrazić
    człowieka do danej sieci.

    > Przyznam Ci, że dopóki sam nie zacząłem pracować w Plusie jako G300 to
    > tak na prawdę nikt nie był w stanie przedstawić mi porządnej oferty Plusa.

    Czyli gdzie leży problem? W tym, że pracują tam ludzie z tzw. pierwszej
    łapanki, dla których praca jest koniecznością a nie przyjemnością?

    > Z perspektywy pracy w Plusie widzę też, że całkowicie leży obsługa
    > posprzedażna.

    I teraz powstaje kolejne pytanie. Gdzie leży przyczyna takiego stanu rzeczy?
    W ludziach, którzy "opiekują" się klientem czy też "górze", która ma płytnie
    horyzonty zapatrywania się na prowadzenie biznesu (z resztą czego wymagać od
    ludzi siedzących na stołkach z nadania partyjnego...)

  • 58. Data: 2009-06-13 18:01:19
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę :)

    Kilkanaście lat wyrzeczeń moich i mojej rodziny mnie to kosztowało, więc
    nie ma czego zazdrościć.

    > Co to oznacza?

    Że mam satysfakcję ze swojej pracy :)

  • 59. Data: 2009-06-13 18:31:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h10phj$6t6$5@inews.gazeta.pl

    > Kilkanaście lat wyrzeczeń moich i mojej rodziny mnie to kosztowało, więc
    > nie ma czego zazdrościć.

    Ja właśnie teraz poddaję się wyrzeczeniom, więc wiem jak to wygląda...

    > Że mam satysfakcję ze swojej pracy :)

    No i fajnie. Oby więcej ludzi tak miało :)

  • 60. Data: 2009-06-13 19:22:34
    Temat: Re: [OT]Re: Odej?cie z Plusa - szczegóły
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009 16:26:22 +0200, .Zykfryd. wrote:

    >Mylisz się, w dzisiejszym wyśrubowanym biznesie każdy grosz się liczy, a
    >grosz do grosza i zbierze się miarka. Załóżmy że firma (wszystkie
    >telefony w firmie) rozmawia z jakimś dostawcą (wszystkie telefony
    >dostawcy) tylko 1000 min miesięcznie [...]

    >Mój pracodawca każe tankować nam na wybranych stacjach tylko dlatego że
    >wynegocjował coś koło 3gr na litrze zniżki, podobnie mamy polecenie nie
    >dzwonić na numery dostawców o których wiemy że są w Play, zalecenie nie
    >dotyczy numerów klientów.

    I co - nie dzwonicie do tych dostawcow, czy dzwonicie na stacjonarne ?

    Bo oszczedzac to jedno, ale zmieniac dobrego dostawce u ktorego
    robicie kilka zamowien dziennie z tego powodu ze ma troche drozszy
    telefon .. no chyba ze to jakis strasznie przegadany towar i trzeba
    pol godziny zamawiac ..

    Na podobnej zasadzie powinniscie preferowac dostawcow ktorzy maja
    telefony w wybranej przez was sieci ..

    J.