  • 11. Data: 2009-06-13 05:32:18
    Temat: Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Oczywiście, że wymiata - ja wymiotłem ze swojej książki telefonicznej wszystkich z
    numerami w play, jak będa mieli interes, to niech do mnie dzwonią.

    I w ten sposób będziesz miał więcej czasu na czytanie książek, dziecku ;-)
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-06-13 07:14:05
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Pablo Puertorican pisze:

    > Ja mam takie że mnie nie chcieli zatrzymać, umowę mam na firmę, zawartą
    > ponad roku temu, bulę po 50 gr za min połączenia i miesięcznie zostawiam im
    > ok. 400 zł
    > Niestety dlatego pokaże im wała i wskoczę do innej sieci razem ze swoim
    > numerem (ale nie będę tam brał tel.) po czym jak już się przeniosę, to wróce
    > do PLUS, tylko że, poproszę o jakiś fajny aparat no i warunki już będą inne
    > (dużo taniej będzie)

    1. Pamiętaj, że zazwyczaj wracający do Plus'a (szczególnie po braku
    akceptacji zmian regulaminu) systemowo mają włączaną konieczność
    wpłacenia kaucji w wysokości 760zł.
    2. Taniej może być zawsze. To tylko kwestia odpowiedniej konfiguracji usług.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 13. Data: 2009-06-13 07:24:03
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Q pisze:

    > poza tym mialem problem w wyslaniu mms'a
    > z play'a w niemieckim roamingu,
    > tzn. w ogole nie wyslalem;
    > natomiast z plusa wyslalem;

    W zeszłym roku ze Słowacji bezproblemowo wysyłałem sms'y z Play.
    Bezproblemowo miałem zasięg w polskich Tatrach.
    Bezproblemowo też spędzam czas wolny bo na numer z puli Play (pomimo, że
    jest w Orange) nikt nie dzwoni. :)

    Podobny problem mają firmy, które przeszły do Play. Dzwonią tanio, ale
    jeśli kontrahenci są na tyle świadomi i wiedzą, że są to numery Play to
    przestają dzwonić na nie.

    Trzeba sobie skalkulować wybór tej sieci.
    Dopóki będą kasowali pozostałych opów po 0,65zł/0,48zł/0,40zł za MTR to
    tak będzie.

  • 14. Data: 2009-06-13 07:51:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h0vk6n$n42$2@inews.gazeta.pl

    > Podobny problem mają firmy, które przeszły do Play. Dzwonią tanio, ale
    > jeśli kontrahenci są na tyle świadomi i wiedzą, że są to numery Play to
    > przestają dzwonić na nie.

    To chyba mówimy o firmach garażowych..., które nie będą dzwonić bo jest
    drożej. Normalnie rozpiernicza mnie takie podejście do biznesu, no ale czego
    ja wymagam - WITAMY W POLSCE!

  • 15. Data: 2009-06-13 08:21:20
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Trzeba sobie skalkulować wybór tej sieci.
    > Dopóki będą kasowali pozostałych opów po 0,65zł/0,48zł/0,40zł za MTR to

    Z powyższego wynika, że dopiero od wymuszonej przez playa obniżki taryf u
    innych opów ludzie zaczęli do Ciebie dzwonić bo od 1996/98 mieli za drogo ?

  • 16. Data: 2009-06-13 08:47:47
    Od: "lb" <e...@w...pl>

    Play orznelo mnie 2 razy i dlatego zostaje w plusie
    PLAY to nie jest uczciwa firma ,a jej konsultanci sa niedoinformowani .
    Dane w playinternet sie kumuluja ale niekoniecznie !!!
    Pakiety we fresh dzialaja jak chca ,ale dziwnym zbiegiem okolicznosci
    zawsze na niekorzysc klienta .
    Play trafil doskonale w target klienta co chce wydac 5 zl rocznie za
    utrzymanie telefonu

  • 17. Data: 2009-06-13 08:58:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "lb" news:4a3367a4$1@news.home.net.pl

> [...]
    > zawsze na niekorzysc klienta .
    > Play trafil doskonale w target klienta co chce wydac 5 zl rocznie za

    Powiedz nam jeszcze ile jeden z operatorów W3 płaci ci za robienie koło dupy
    konkurencji :)

  • 18. Data: 2009-06-13 09:32:11
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Valdi.Pavlack napisał:
> [...]
    > drożej. Normalnie rozpiernicza mnie takie podejście do biznesu, no ale czego

    Nie ma lekko. Myślałeś że Play jest we wszystkim naj.. Niestety, każda
    moneta ma 2 strony;) Też myślałem o przeniesieniu rodziców do Plajty
    Fresh z Orange GO, ale uznałem za poważne 2 minusy przeniesienia:
    -zmiana operatora przy numerze 5xx-xxxxxx oznacza że nieświadomi
    pomarańczowcy będą dzwonić o wiele drożej do moich rodziców i gdyby się
    zorientowali ile płacą, przestaliby dzwonić, a rodzice wydaliby więcej
    dzwoniąc do nich...
    -we Freshu trzeba pamiętać o pakiecie podczas gdy w GO zawsze mają
    20gr/min. do Orange po doladowniu 100zł.

  • 19. Data: 2009-06-13 10:03:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009 11:32:11 +0200, X wrote:

    >Nie ma lekko. Myślałeś że Play jest we wszystkim naj.. Niestety, każda
    >moneta ma 2 strony;)

    Tylko o jakiej firmie mowa i co ona za interesy zalatwia - znaczek
    pocztowy za 1.50 kupuje ze przyglada sie na ktorym numerze o te grosze
    drozej?

    J.

  • 20. Data: 2009-06-13 10:04:48
    Od: K <...@...c>

    Q pisze:

> [...]
    >
    > mam dwa telefony: plus abo (od 8 lat) i play abo (pare miechow)
    > i w niewielu miejscach w trojmiescie
    > oraz wielu na trasie mialem tak:
    > play stracil zasieg a na plusie normalnie gadam;
    > (oczywiscie nie licze takich miejsc
    > gdzie zadna z sieci nie ma zasiegu)
    >
    > poza tym mialem problem w wyslaniu mms'a
    > z play'a w niemieckim roamingu,
    > tzn. w ogole nie wyslalem;
    > natomiast z plusa wyslalem;
    >
    > jesli zas chodzi o marketing,
    > co za dana kase dostane w danej sieci
    > (minuty / telefon) oraz dbanie o klienta,
    > to play wymiata chyba wszystkie sieci :)

    analogicznie nie wyślesz mmsa z play-a do żadnej sieci w UK (nie maja
    umowy). archaiczne telefony typu se k750i mogły cały czas wysyłać mmsy w
    play, aż nagle play zabrał tym telefonom taką możliwość (reklamacja nic
    nie daje, play problem zna ale nie wie jak go rozwiązać). średnio 2 na 5
    połączeń z innych sieci (plus, era) do playa kończy się jakimiś
    metalowymi brzdękami.