  • 1. Data: 2009-04-16 07:32:05
    Temat: [Oddam] Pudło ze Światem Motocykli, Motocyklem...
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    ... ew. jak ktoś preferuje gazety typu "GT" czy "Auto Świat" to
    też gdzieś mam. Po kosztach transportu lub odbiór osobisty
    w lubelskim.

    Wiosenne porządki...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-04-16 07:54:47
    Temat: Re: [Oddam] Pudło ze Światem Motocykli, Motocyklem...
    Od: "Tomek \"spammy\"" <spammyUSUN_TO@USUN_TOop.pl>

    Sqeeb pisze:
    > ... ew. jak ktoś preferuje gazety typu "GT" czy "Auto Świat" to
    > też gdzieś mam. Po kosztach transportu lub odbiór osobisty
    > w lubelskim.
    >
    > Wiosenne porządki...

    Witam

    Jako kompletnie początkujący motocyklista chętnie przygarnę ;)
    Oczywiście koszty pakowania i przesyłki biorę na siebie. Proszę o
    kontakt na e-mail.

    Pozdrawiam,
    spammy