  • 1. Data: 2009-04-15 16:23:55
    Temat: Aprilia Pegaso & przedkladki sprzegla grrr...
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    Mam problem ze slizgajacym sie sprzeglem w Pegaso 650 2004r.

    Udalo mi sie znalezc w miare tani zamiennik dla tarcz sprzegla (TRW
    MCC604-7 cena 250zl) ale o zamienniku dla przekladek sprzegla nikt nie
    slyszal :-/
    Mechanik moze sprowadzic caly zestaw tarcze+sprezyny+przekladki za jedyne
    1800zl po miesiacu czekania. Nie bardzo chce az tak podnosic wartosc
    motocykla bo jeszcze go ukradna i co wtedy :-P

    Tak więc zapytuję:
    1. Moze podeszlo by takie cos?
    http://www.boxer-parts.eu/sprzeglo_do_serii_f650_od_
    06_1994_do_2000,271,788.html
    2. Moze ostatnio na szrocie widzieliscie zdechle Pegaso zeby sobie
    wymontowac? :D (tylko nie wiadomo ile uzywki wytrzymaja)
    3. Moze wymienic same tarcze+sprezyny?

    pozdr
    Szwed

  • 2. Data: 2009-04-15 16:48:43
    Temat: Re: Aprilia Pegaso & przedkladki sprzegla grrr...
    Od: m...@g...com

    On Apr 15, 5:23 pm, Szwed <w...@n...pl> wrote:
> [...]
    > 2. Moze ostatnio na szrocie widzieliscie zdechle Pegaso zeby sobie
    > wymontowac? :D (tylko nie wiadomo ile uzywki wytrzymaja)

    Pisz do mnie na priv. bedziesz mial duuuzo taniej i szybciej.
    pozdro

  • 3. Data: 2009-04-16 07:12:44
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Szwed napisał(a):
    > Mam problem ze slizgajacym sie sprzeglem w Pegaso 650 2004r.
    [...]
> [...]
    > 2. Moze ostatnio na szrocie widzieliscie zdechle Pegaso zeby sobie
    > wymontowac? :D (tylko nie wiadomo ile uzywki wytrzymaja)

    Polecam opcje numer 3. Skad pomysl, ze juz, natychmiast i bezapelacyjnie
    nalezy wymieniac stalowe przekladki?
    Wyraznie widac, ze sa popekane, pokrzywione, podziurawione, nadzarte czy
    polamane? :)

  • 4. Data: 2009-04-16 07:23:46
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > Wyraznie widac, ze sa popekane, pokrzywione, podziurawione, nadzarte czy
    > polamane? :)

    Nie musza byc polamane. Czasami wystarczy ze sa wytarte i/lub przegrzane

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-04-16 09:19:58
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Nie musza byc polamane. Czasami wystarczy ze sa wytarte i/lub przegrzane

    A chocby i pomalowane czy przeziebione. Wiesz przeciez, ze chodzi o
    techniczne podstawy do spinania sie i dokonania wymiany tych przekladek. :P

  • 6. Data: 2009-04-16 19:29:52
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    > A chocby i pomalowane czy przeziebione. Wiesz przeciez, ze chodzi o
    > techniczne podstawy do spinania sie i dokonania wymiany tych przekladek. :P

    No wlasnie. Dlatego powiedzialem mechanikowi, ze jezeli przekladki sa w
    stanie chociazby zadowalajacym, to wymieniamy tylko tarcze i sprezyny.
    A pozniej bede mogl sobie spokojnie szukac tych przekladek bez cisnienia,
    ze sezon mija ;)

    pozdr
    Szwed

  • 7. Data: 2009-04-20 15:11:54
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    > No wlasnie. Dlatego powiedzialem mechanikowi, ze jezeli przekladki sa w
    > stanie chociazby zadowalajacym

    Tiaaa...
    Są w stanie niezadawalającym (fioletowe i przegrzane). Poprzedni właściciel
    motocykla sobie widocznie kiedyś poszalał. Także opcja nr 3 odpada.

    eny ajdijas?
    czy kit naprawczy z F650 podejdzie?

    pozdr
    Szwed