  • 81. Data: 2018-10-31 14:12:25
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2018 21:06:20 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
    > Kris,
    >
    > W stosunku do dalszych Twoich wypowiedzi w wątku EOT. Wyjaśnienie w
    > gałązce powyżej.
    >
    > Cieszy mnie jedynie to, że zdecydowana większość kierowców jeździ w
    > Twoim mniemaniu jak idioci. Dzięki temu ruch jest w miarę płynny i tylko
    > od czasu do czasu trafia się rodzynek myślący inaczej i robi się z tego
    > zator.

    Własnie dzięki takim "poganiajacym światłami" tworzą się zatory i przez to ci
    zapierdalacze suma sumarum więcej czasu straca na dojad do celu
    No i przypominam e dyskusja zaczeła sie od tego ze "pogonic światlami" chciałes
    człowieka który najnormalniej w świecie jechał "ciut ponad 40km/godz)
    I to nie na autostradzie a w terenie zabudowanym
    Z Tobą jak widze jest nadzieja że zrozumiesz o czym mówimy, bo pewne argumenty do
    Ciebie docieraja i widać oznakę zrozumienia.
    Z grupowym obrońą piratów i idiotów drogowych Cavalllino niestety jest znacznie
    gorzej. Jego życie musi nauczyć rozumu.
    Ps
    Czy to nie Ty pisałes jakiś czas temu o stawianiu auta na dwóch kołach podczas jazdy?

  • 82. Data: 2018-10-31 14:15:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2018 21:54:39 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > Bo lewy pas służy do jazdy z maksymalną dozwoloną szybkością.

    Grupowy obrońca idiotów drogowych napisze że można znacznie szybciej.
    Tam gdzie wolno 60km/godz on napisał "z 80".

  • 83. Data: 2018-10-31 14:19:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2018 23:28:48 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > prawy pas.
    >
    > Oj narażasz się tutaj :-) Podzielam Twoją opinię ale jesteśmy w
    > mniejszości. :-) Ba! Nawet jeśli zwrócisz uwagę zawalidrodze mignięciem,
    > to jego reakcją jest (jak wnioskuję z tego wniosku) furia lub pokrewne
    > stany ducha.

    Jeśli dobrze zrozumiałem to t-1 pisał ze zawalidrogą jest ten jadacy lewym na tyle
    wolno że trzeba go wyprzedzać prawym.
    A Ty pisałes ze jadąc z dist coś tam wkurzasz się bo Ciebie wyprzedzaja prawym
    Więc robisz za zawalidrogę na lewym
    Jeśli żle rozumuję to czekam na sprostowanie.

  • 84. Data: 2018-10-31 17:21:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-10-2018 o 23:39, Marek S pisze:

    > Faktycznie - chyba coś takiego miałem. Ten z prostokątnymi przyciskami
    > po lewej i prawej stronie zegarów to był bis?

    Nie - bis miał trochę większy silnik, chłodzony cieczą i drugi bagażnik
    z tyłu.
    Wiem bo miałem. ;-)

  • 85. Data: 2018-10-31 17:22:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > E-e. Inaczej. TYPOWY mrugacz-zapierdalacz to burak.

    Typowy burak jedzie 40 na 60-tce.
    Najlepiej też lewym pasem jeśli się da.
    Potocznie nazywany jest kapelusznikiem.

  • 86. Data: 2018-10-31 17:25:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    >Jeśli warunki drogowe pozwalają a
    >
    > A jak to właściwie wygląda prawnie? Mówi się o dostosowaniu prędkości do
    > warunków na drodze, tez często umiejętnosci i stanu kierowcy (zmęcznie,
    > wiek). Jak ktos się nie czuje komfortowo (w danej sytuiacji w tym
    > zmęczenia) to nie powinien w ogóle jechać?

    Niech sobie jedzie.
    PKS-em.

    Od samochodu w takim stanie, że nie może jechać więcej niż 40, niech się
    trzyma z daleka - co najwyżej niech wchodzi do niego podczas jazd
    doszkalających na torze.

  • 87. Data: 2018-10-31 22:47:47
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-31 o 00:06, RadoslawF pisze:

    > Po co?
    > Dla każdego kto zna kodeks drogowy jasnym jest że na zwykłych
    > drogach nie ma prędkości minimalnej. Poza takimi idiotami
    > którym się wydaje że auta ich poprzedzające powinny jechać
    > tak jak im się zamarzy.
    >

    > Pozdrawiam

    Tu masz artykuł napisany przez "idiotę" - jak nazywasz takich ludzi:

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22642789,wolno-znaczy-
    bezpiecznie-niekoniecznie-za-zbyt-wolna-jazde.html

    Ale póki co możesz spać spokojnie. W PL za preferowaną przez Ciebie
    jazdę zaledwie 615 mandatów wlepiono w 2017. Generalnie, nad czym
    ubolewam bo w odróżnieniu od Belgów, nie ściga się tu kapeluszników
    skrupulatnie.

    https://www.autocentrum.pl/publikacje/porady/jedzies
    z-zbyt-wolno-narazasz-sie-na-mandat/

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 88. Data: 2018-10-31 22:53:54
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-31 o 07:31, J.F. pisze:

    > No widzisz ... to pewnie wcisnales pare razy pedal, aby pokazac, ze
    > swiatla masz sprawne :-)

    .. i że opony dymią poprawnie :-D :-D :-D

    > Raczej ten z bagaznikiem z tylu. I z przodu tez.

    Wymiękam - nie pamiętam już.

    > Albo po prostu licznik ci sporo zawyzal i gorka tez spora byla :-)

    Miałem w owym czasie 2 szt. jednocześnie. Taki burżuj był ze mnie :-)
    Oba tyle wyciągały po płaskim. Serio :-) Być może liczniki były seryjnie
    przestawiane, bo jeśli chodzi o wrażenia, to chyba z 300km/h jechałem
    :-D :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 89. Data: 2018-10-31 22:59:08
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-31 o 17:21, Cavallino pisze:

    > Nie - bis miał trochę większy silnik, chłodzony cieczą i drugi bagażnik
    > z tyłu.
    > Wiem bo miałem. ;-)

    Ja pamiętam jedynie deskę rozdzielczą.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_126#/media/File:F
    iat_126p_od_%C5%9Brodka.jpg

    Co to było? 700?

    Bagażniki były na tyle małe, że pewnie ich nigdy nie znalazłem - więc
    dlatego nie pamiętam :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 90. Data: 2018-10-31 23:27:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-10-2018 o 22:59, Marek S pisze:

    > Ja pamiętam jedynie deskę rozdzielczą.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_126#/media/File:F
    iat_126p_od_%C5%9Brodka.jpg

    No to po tym nie rozróżnisz, bo deski były identyczne.

    > Co to było? 700?

    Tak.

    > Bagażniki były na tyle małe, że pewnie ich nigdy nie znalazłem - więc
    > dlatego nie pamiętam :-D

    Gdybyś miał Bisa, to byś znalazł, on miał z tyłu normalne trzecie drzwi,
    jak w hatchbackach.
    Musiałeś je otworzyć żeby mieć dostęp nie tylko do bagażnika, ale i do
    silnika, czy wlewu płynu chłodzącego.
    Nie szło tego nie rozróżnić, jeśli kiedykolwiek wcześniej widziałeś tył
    zwykłego malucha.