  • 41. Data: 2013-08-20 15:56:07
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:37:30 +0200, Jan Koval napisał(a):

    > Mają stały zakres opóźnień. Np Nikon D2H 0,050s.

    Zagwarantowane ? Bo wiesz, chcemy zrobic dwa zdjecia w ciagu powiedzmy
    pol sekundy, i taka niepewnosc o dwa razy 0,05s istotnie wplywa na
    dokladnosc pomiaru ...

    > Wyłącz w kompakcie autofokus, ustaw mały otwór przesłony,
    > o ile się to wszystko da

    Nie da :-)

    > i zobaczysz, że czas od chwili naciśnięcia guziczka
    > do zrobienia zdjęcia będzie dużo krótszy. Do tego dodaj lampę, która doświetli
    obiekt
    > w gorszych warunkach, skompensuj opóźnienie (dla 100kmph to będzie 30cm na każde
    10ms - dla 0,05 to 150cm).

    tu 1,50, tam 1,50, razem 3m, a rozsadne pole widzenia kamery to 15m ?
    I juz mozna kwestionowac ze nie 70, ale 56 :-)

    > Jeszcze trzeba uwzględnić kąt w stosunku do osi drogi (pewnie jakieś 30st).

    Mozliwe ze zmienny, skoro wiecej pasow ...

    J.

  • 42. Data: 2013-08-21 08:31:00
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > Zagwarantowane ? Bo wiesz, chcemy zrobic dwa zdjecia w ciagu powiedzmy
    > pol sekundy, i taka niepewnosc o dwa razy 0,05s istotnie wplywa na

    Pół sekundy? To już może nie być czego fotografować. :-)

    J.

  • 43. Data: 2013-08-21 08:51:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 08:31:00 +0200, Jan Koval napisał(a):

    > Pół sekundy? To już może nie być czego fotografować. :-)

    No to wtedy uznajemy ze pierwsze zdjecie to jakas pomylka i nie
    wystawiamy mandatu. Fatamorgana :-)

    J.

  • 44. Data: 2013-08-21 10:25:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Zaraz Ci ktoś napisze że pierwsze zdjęcie to jest dwudziesta czwarta
    > klatka a jak wyjeżdża to druga. I że na odcinku siedmiu kilometrów
    > prawie sekunda potrafi podnieść średnią prędkość sporo powyżej
    > limitu. Na dodatek oszukują bo pierwsza klatka jest zrobiona w
    > odległości dwunastu metrów od kamery a na wyjeździe stu metrów. I te
    > dziewięćdziesiąt metrów też miało wpływ że zamiast 80 wyszła średnia
    > 120.

    powiedz mi kogutek...

    czy naprawdę musisz coś pisać nawet jak nie masz nic mądrego do napisania?

    Bo ostatnio żaden twój wpis na tej grupie nie był w żaden sposób
    merytoryczny.

  • 45. Data: 2013-08-21 11:40:20
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 10:25:44 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > powiedz mi kogutek...
    >

    > czy naprawdę musisz coś pisać nawet jak nie masz nic mądrego do napisania?
    >

    > Bo ostatnio żaden twój wpis na tej grupie nie był w żaden sposób
    >
    > merytoryczny.

    Mądre to by według ciebie było jak bym pisał to czego motłoch sobie życzy. Że chuje
    znowu chcą kasę zbierać i łapać niewinnych. Dobrze ze idiotów łapią. Każda metoda
    jest dobra.

  • 46. Data: 2013-08-21 11:49:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Mądre to by według ciebie było jak bym pisał to czego motłoch sobie
    > życzy. Że chuje znowu chcą kasę zbierać i łapać niewinnych. Dobrze ze
    > idiotów łapią. Każda metoda jest dobra.

    Mądrość polega na wyważeniu poglądów...

    a prawda w tej i innych sprawach leży gdzieś pośrodku.

    też zapłaciłem mandat za przekroczenie prędkosci w dzikich polach o +18km/h
    i jak sie zapytałem zdziwiony to tutaj jest teren zabudowany to pan
    policjant coś rzucił o rowerzystach :) ale tak bez przekonania, wiedział ze
    robi dziadowstwo.

    Prawo winno być rozsądne i winno być tak stanowione aby ogół akceptował jego
    działanie.

    nie można akceptować zastawiania pułapek na obywateli.

  • 47. Data: 2013-08-21 22:12:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 11:49:43 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >
    > działanie.
    >

    > nie można akceptować zastawiania pułapek na obywateli.

    To niech obywatele zmienią prawo. Mogą. Obywatelski projekt ustawy to się nazywa. Jak
    podpisze taki projekt 10 milionów kierowców to nawet jak by w nim było wprowadzenie
    ruchu lewostronnego to przejdzie.

  • 48. Data: 2013-08-21 22:26:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Aug 2013 13:12:17 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >To niech obywatele zmienią prawo. Mogą. Obywatelski projekt ustawy to się nazywa.
    Jak podpisze taki projekt 10 milionów kierowców to nawet jak by w nim było
    wprowadzenie ruchu lewostronnego to przejdzie.

    Mogą?
    http://zmieleni.pl/o-akcji-plan/dlaczego-zmieleni/

  • 49. Data: 2013-08-21 23:03:58
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 22:26:57 UTC+2 użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    Jak podpisze taki projekt 10 milionów kierowców to nawet jak by w nim było
    wprowadzenie ruchu lewostronnego to przejdzie.

    > Mogą?
    >
    > http://zmieleni.pl/o-akcji-plan/dlaczego-zmieleni/

    Jasne że mogą. 750 tysięcy to nie jest porażająca ilość. 10 milionów jak by się
    podpisało to by znaczyło że ludzie mają jakiś wspólny cel. I jeśli nie dostaną to
    czego chcą to się mogą przy wyborach namówić. Do miliona mogą olać powyżej 5 milionów
    już nie.

  • 50. Data: 2013-08-22 13:21:16
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-21 23:03, k...@g...com pisze:

> [...]
    czego chcą to się mogą przy wyborach namówić. Do miliona mogą olać powyżej 5 milionów

    Gdzieś Ty się uchował?
    Mogą i nic im nie zrobimy, bo w ustawie nie ma sankcji za olewanie wyborców!
    ONI mogą i 20 000 000 podpisów wrzucić do niszczarki i ... możemy im
    naskoczyć.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-p