  • 41. Data: 2009-10-29 16:16:27
    Temat: Re: Odbudowana macierz RAID 1 nie z tego dysku - jak to cofn?ć?
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 29 Oct 2009 10:12:23 -0000, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >"rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message

    >Podales jakis archaiczny przyklad z dysku z archaicznych czasow sprzed firmy
    >Ontrack (ktora dziala na rynku od 20 lat),

    moglbys podac jakies zrodla informacji dotyczacej daty powstania tej
    firmy. jakos nie moglem znalezc, a jedynie firme, w ktorej sklad
    obecnie on-track wchodzi.

    >po czym uparcie ignorujesz fakt,
    >ze technologia dyskow troche sie od tego czasu zmienila.

    odpowiedzialem na konkretnie sformulowane pytanie jakie zadal Michal
    Kawecki i jesli czytales dalszy przebieg dyskusji, to powinienes juz
    dawno wiedziec, ze nie neguje tego co mi zarzucsz.

    >Na dzien dzisiejszy NIKT nie oferuje odzyskiwania nadpisanych danych.

    i tu sie mylisz znowu. sa firmy ktore oferuja takie uslugi np:
    http://www.amnetdatasolutions.com/data.php
    http://www.datasavers.com.sg/
    to sa tylko dwie, a jak w tym grzebalem pare dni temu, znalazlem
    znacznie wiecej, nie chce mi sie teraz tego szukac jeszcze raz. wiec
    nastepnym razem jak bedziesz pisal: NIKT nie oferuje, to badz laskaw
    sie upewnic, czy faktycznie masz racje.
    i na koniec mam propozycje, zebys przeczytal dokladnie ten post, zanim
    napiszesz swoje ...ale...
    <rs>