  • 1. Data: 2009-10-23 08:04:21
    Temat: Na ile starczają głowice w atramentówkach HP?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Zastanawiam się nad kupnem HP Officejet PRO K5400.
    Drukarka kosztuje ~200zł (bez głowic i atramentu) atramenty też są
    tanie, a zestaw głowic drukujących (4 sztuki) kosztuje ~400zł.
    Na ile wydruków starczają te głowice?

    --
    __________________________________________MAT_______

  • 2. Data: 2009-10-23 09:15:10
    Temat: Re: Na ile starczają głowice w atramentówkach HP?
    Od: Tomasz Stafiński (Jenot) <j...@w...pl>

    On 2009-10-23 10:04:21 +0200, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> said:

    > Zastanawiam się nad kupnem HP Officejet PRO K5400.
    > Drukarka kosztuje ~200zł (bez głowic i atramentu) atramenty też są
    > tanie, a zestaw głowic drukujących (4 sztuki) kosztuje ~400zł.
    > Na ile wydruków starczają te głowice?

    Mam tego kilka sztuk w pracy. Zakupione gdy ta drukarka pokazała się na
    rynku, eksploatowane intensywnie i (odpukać) głowice jeszcze nie
    wymieniane. Czarne zbiorniki wymieniane/uzupełniane po 5-10 razy (te
    duże - 88xl 69ml). Poza tym o ile pamiętam to głowice są dwie (dwa
    kolory w jednej głowicy).

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz Stafiński (Jenot)
    j...@w...pl

  • 3. Data: 2009-10-23 09:30:14
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

> [...]
    > wymieniane. Czarne zbiorniki wymieniane/uzupełniane po 5-10 razy (te
    > duże - 88xl 69ml). Poza tym o ile pamiętam to głowice są dwie (dwa

    Tak. Są parami. Jedna para kosztuje 200zł właśnie.

    --
    __________________________________________MAT_______

  • 4. Data: 2009-10-23 10:33:17
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-23 10:04, Lagod pisze:
    > Zastanawiam się nad kupnem HP Officejet PRO K5400.

    Dobra drukarka, bajecznie tania w eksploatacji. Kupuję ostatnio do niej
    tusze ActiveJet, te w wersji XL (80 ml czarny za 35 zł i po 35 ml każdy
    kolor za 28 zł), starcza na duuużo wydruków ;)

    > Drukarka kosztuje ~200zł (bez głowic i atramentu) atramenty też są
    > tanie, a zestaw głowic drukujących (4 sztuki) kosztuje ~400zł.

    No niewesoło, trochę drogo wychodzi, Rok temu kupiłem w Agito nówkę za
    388 zł.

    > Na ile wydruków starczają te głowice?

    O to się nie martw. Opłaci się.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2009-10-23 20:20:16
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad kupnem HP Officejet PRO K5400.
    > Drukarka kosztuje ~200zł (bez głowic i atramentu) atramenty też są tanie,
    > a zestaw głowic drukujących (4 sztuki) kosztuje ~400zł.
    > Na ile wydruków starczają te głowice?

    Moge potwierdzic zdanie kolegow...
    wydrukowanych kilkanascie tysiecy stron bez wymiany zadnej glowicy, bardzo
    solidna konstrukcja, cenowo spokojnie moze konkurowac z laserami. Poprzedni
    model K550 jest rownie dobry.
    Glowice sa oryginalne z HP, tusze - zamienniki... chodzi bez zadnych
    reklamacji, problemow, zaciec, itp.

    Druk w kolorze nie jest najwyzszej jakosci (zdjecia slabo wychodza), ale do
    potrzeb biura - wystarczajacy

    Pozdrawiam
    Michal

  • 6. Data: 2009-10-26 12:53:35
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Druk w kolorze nie jest najwyzszej jakosci (zdjecia slabo wychodza), ale do
    > potrzeb biura - wystarczajacy
    Da się drukować na kartonie ? /szukam drukarki która ma prostą ścieżkę
    transportu papieru, by dało się drukować na grubszych nośnikach/

  • 7. Data: 2009-10-27 22:52:13
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-10-26 13:53, Marek pisze:

    > Da się drukować na kartonie ? /szukam drukarki która ma prostą ścieżkę
    > transportu papieru, by dało się drukować na grubszych nośnikach/

    O K5400 można wiele napisać, ale na pewno nie to, że ma prostą ścieżkę
    prowadzenia papieru. Zresztą to typowe dla atramentówek HP.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2009-10-27 23:21:02
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 23:52:13 +0100, Mich@l napisał(a):

    > O K5400 można wiele napisać, ale na pewno nie to, że ma prostą ścieżkę
    > prowadzenia papieru. Zresztą to typowe dla atramentówek HP.

    Może w nowych typowe, ale miałem kiedyś HP400 i na piaskowanej blasze
    aluminiowej 3 mm zdołałem wydrukować :)