  • 81. Data: 2009-07-15 14:00:10
    Temat: Re: Odbitka kontra album foto
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > ale najlepsze ze nie musze tego robic :)

    O, sancta simplicitas!

  • 82. Data: 2009-07-15 14:18:38
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Ale wiem że robią, tylko nie zrobiła się wokół tego taka religia jak w
    > muzyce. To przecież niewykorzystany potencjał - tworzymy
    > ''masteringowca'' między grafika, a drukarza, ten rusza krzywą, pomruczy
    > i zdjęcie nabiera szlachetności :)

    no tak masz racje bo retusz trudno nazwać masteringiem ;)
    http://www.christophehuet.com/ ;)

    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 83. Data: 2009-07-15 18:17:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marx napisał(a):

    > szczegolnie ze drukuje na drukarce stojace 1m obok mnie :)

    W środku siedzi więc wyjątkowo sprawny maszynista ;P Bądź też
    programiści softu w drukarce trafili z profilem domyślnym typowego usera
    ;P

    j.

  • 84. Data: 2009-07-16 05:54:38
    Od: Marx <M...@n...com>

    januszek pisze:

    > W środku siedzi więc wyjątkowo sprawny maszynista ;P Bądź też
    > programiści softu w drukarce trafili z profilem domyślnym typowego usera

    poniewaz tusz mam dobry i wciaz ten sam, to jakosc odbitki zalezy
    wylacznie od papieru (w moim przypadku). Poniewaz papier takze udalo mi
    sie juz znalezc dobry i stosunkowo tani, to caly proces mam na tyle
    ustabilizowany to wychodzi zazwyczaj to co bym chcial
    Marx

  • 85. Data: 2009-07-16 06:36:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marx napisał(a):

> [...]
    > sie juz znalezc dobry i stosunkowo tani, to caly proces mam na tyle
    > ustabilizowany to wychodzi zazwyczaj to co bym chcial

    Generalnie masz słuszność bo dla Nowaka/Kowalskiego ten model, czyli
    "Zosia samosia" najlepiej się sprawdzi ;) mam na myśli głównie parametr
    cena/jakość.

    j.

  • 86. Data: 2009-07-16 08:07:21
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 16 Jul., 07:54, Marx <M...@n...com> wrote:

> [...]
    > sie juz znalezc dobry i stosunkowo tani, to caly proces mam na tyle
    > ustabilizowany to wychodzi zazwyczaj to co bym chcial

    to moze dalbys instrukcje jak to robic zeby bylo dla kowalskiego
    dobrze.
    przyznam sie ze jako przecietny kowalski wydruku nie opanowalem na
    tyle zeby wprowadzal mnie w stan blogiego samozadowolenia - raczej
    przeciwnie mam rodzaj frustracji , szczegolnie przyrownujac do
    odbitek z analogu.

  • 87. Data: 2009-07-16 08:27:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    januszek pisze:

    > Generalnie masz słuszność bo dla Nowaka/Kowalskiego ten model, czyli
    > "Zosia samosia" najlepiej się sprawdzi ;) mam na myśli głównie parametr
    > cena/jakość.

    wciaz najtaniej jest znalezc dobry lab
    Marx

  • 88. Data: 2009-07-16 09:00:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    XX YY napisał(a):

    > to moze dalbys instrukcje jak to robic zeby bylo dla kowalskiego
    > dobrze.

    Teoretycznie to kupujesz dobra drukarke z 6 atramentami ;) Uzywasz
    zawsze firmowych nabojow i zawsze tego samego papieru (najlepiej
    takiego dla ktorego dostepny jest profil). Ustawiasz sobie raz
    zeby bylo dobrze i potem juz caly czas masz dobrze (dopoki nie
    zmienisz producenta naboju lub papieru) ;)

    j.

  • 89. Data: 2009-07-16 09:03:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marx napisał(a):

    > wciaz najtaniej jest znalezc dobry lab

    Moim zdaniem dobre laby sa tylko w bajkach bo jak juz trafi sie
    lab ktory dobrze robi 30x20 to kaszani 10x13 albo wysyla w
    papierowej kopercie, tak ze potem rogi sa pozaginane jak to
    przejdzie przez sortownie PP ;)

    j.

  • 90. Data: 2009-07-16 09:11:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    januszek pisze:

> [...]
    > zeby bylo dobrze i potem juz caly czas masz dobrze (dopoki nie
    > zmienisz producenta naboju lub papieru) ;)

    przy takim podejsciu na pewno bedzie drogo
    Marx