  • 1. Data: 2010-10-30 16:51:30
    Temat: Odbior przesylki z Niemiec
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    Witam!

    Bede miec do obebrania maly silnik z granicy niemiecko-dunskiej. Macie
    pomysl jak to tanio rozwiazac? Moze ktos tam jezdzi i moglby go mi
    przywiezc do Gdanska lub na Slask?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2010-10-30 19:29:38
    Temat: Re: Odbior przesylki z Niemiec
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia RadekNet (www.rejsy-czartery.com) dokonał/a produkcji
    posta :

> [...]
    >
    > Bede miec do obebrania maly silnik z granicy niemiecko-dunskiej. Macie
    > pomysl jak to tanio rozwiazac? Moze ktos tam jezdzi i moglby go mi

    mozesz tez zamowic kuriera, zeby ci to odebral. Ja co prawda tak zrobilam,
    chcąc odebrac kola (pelne - opony i felgi terenowe) z drugiego konca Polski,
    ale pewnie i mozna wyslac go poza Polskę

    --
    JoAsienka **gg 1489928
    Suzuki Jimny '01 niebieskie :)

  • 3. Data: 2010-10-30 20:49:34
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > chcąc odebrac kola (pelne - opony i felgi terenowe) z drugiego konca Polski,
    > ale pewnie i mozna wyslac go poza Polskę

    Jedz na granicę lub e-4 ,parking dla Tirów.
    Dalej sie domyśl.
    pozdro.jack[Juz nie jezdzę]

  • 4. Data: 2010-10-31 12:33:40
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 30.10.2010 20:49, jack pisze:

    > Jedz na granicę lub e-4 ,parking dla Tirów.
    > Dalej sie domyśl.

    Wlasnie o czyms takim mysle tyle, ze nie "jedz" a "zapytaj w necie" ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 5. Data: 2010-10-31 16:12:48
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Szukaj pod hasłem "ładunki powrotne" na forach tirowych lub busowych :-)

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 101031-0, 2010-10-31
    Przetestowano na: 2010-10-31 16:12:50

  • 6. Data: 2010-10-31 16:24:20
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 101031-0, 2010-10-31
    > Przetestowano na: 2010-10-31 16:12:50
    > avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software.

    Następna podpowiedz;CB-radio kanał 19.
    pozdro.jack

  • 7. Data: 2010-11-01 14:39:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2010 20:49:34 +0200, "jack" <j...@v...pl>
    wrote:

    >Jedz na granicę lub e-4 ,

    Co to jest e-4?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-11-01 19:43:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jedz na granicę lub e-4 ,parking dla Tirów.
    > Dalej sie domyśl.
    > pozdro.jack[Juz nie jezdzę]

    Ło jaka blyskotliwa podpowiedz... ROTFL

    Ale nie dziwie sie - tirman...

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-11-01 19:50:10
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> napisał
    w wiadomości news:iahbgv$c1m$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > Bede miec do obebrania maly silnik z granicy niemiecko-dunskiej. Macie
    > pomysl jak to tanio rozwiazac? Moze ktos tam jezdzi i moglby go mi
    > przywiezc do Gdanska lub na Slask?

    Zapakowac na palete i wyslac kurierem, mysle, ze w 200 euro sie zmiescisz.
    Tanio nie jest ale normalnie owszem.
    Inna mozliwosc to dac ogloszenie np w gieldzie trans i zaproponowac z 50-70
    euro za transport. Zakladam, ze masz jakas dzialalnosc wiec mozesz
    zarejestrowac sie i miesiac dostepu dostaniesz za friko

    www.trans.eu

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-11-02 08:25:47
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > euro za transport. Zakladam, ze masz jakas dzialalnosc wiec mozesz
    > zarejestrowac sie i miesiac dostepu dostaniesz za friko

    I co sie frajerze ciskasz.
    Chodzi o A-4,kazdy sie moze pomylić.A ty kapeluszniku siedzący całymi dniami
    przed kompem pewnie nie wiesz co gdzie to jest????
    Nawet dziecko wie jak sie na niemca jedzie.
    Moze być kazda inna droga,moze być i dostawczak do 3,5t mnóstwo tego smiga na
    europe.Moze być laweta jadąca po złoma.
    Przywiezie gościowi za pare groszy.
    Gościu nie jest idiota jak ty i zapewne wie ze i kurierem mozna ,wiec takie rady
    to sobie wsadz...w buty.
    pozdro.jack[szerokości]