  • 1. Data: 2002-05-18 21:42:20
    Temat: Od kiedy obniżka na Neostradę???
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl>

    Pytam, bo fajnie by było gdybym miał 512kbps, ale chcę poczekać aby wziąć
    zmienić opcję z 256 na 512 tuż przed zmianą cennika, aby abonamentu za dużo
    nie płacić i aby nie przepłacić doplaty instalacyjnej, którą ztcw podniosą
    przy obniżce abo...

    TLZ

  • 2. Data: 2002-05-19 17:40:28
    Temat: Re: Od kiedy obniżka na Neostradę???
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com>

    news:ac6gqf$l7b$1@news.tpi.pl Tomasz Lam [ZULU]:

> [...]
    > abonamentu za dużo nie płacić i aby nie przepłacić doplaty
    > instalacyjnej, którą ztcw podniosą przy obniżce abo...

    z http://czat.wp.pl/zapis.html?id_czata=987

    M_Jozefiak: Już w najbliższym czasie, od czerwca zamierzamy
    uatrakcyjnić usługę Neostrady. Powstanie usługa Neostrada 512, wejdzie
    szereg produktów szerokopasmowych, których abonament miesięczny będzie
    na poziomie ok. 180 zł. Zakładamy zatem obniżenie ceny i zwiększenie
    jednoczeœnie szybkoœci transmisji danych. Rzeczywiœcie też uważamy, że
    ceny dostępu do Internetu sš wysokie, i będziemy robić wszystko, żeby
    je obniżyć, ale zależy to od powodzenia reform restrukturyzacji, które
    przeprowadzamy w naszej spółce. Dzisiaj uważnie studiujemy porównania
    cen dostępu do Internetu w tej częœci Europy, bo jakiœ punkt
    odniesienia trzeba wzišć i one sš na poziomie trochę niższym niż w
    Czechach, i nieznacznie wyższym niż na Węgrzech. Benchmarki Europy
    Zachodniej sš niższe, ale pamiętajmy, że tam rynek komunikacyjny
    zupełnie inaczej się rozwijał.

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 3. Data: 2002-05-19 17:41:41
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Tomasz Lam [ZULU] wrote:

> [...]
    > nie płacić i aby nie przepłacić doplaty instalacyjnej, którą ztcw podniosą

    Nie panikuj, cennik trzeba opublikować przed jego wprowadzeniem.
    Wtedy będziesz mógł sobie na spokojnie pokalkulować.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?"

  • 4. Data: 2002-05-20 18:37:59
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > Nie panikuj, cennik trzeba opublikować przed jego wprowadzeniem.
    > Wtedy będziesz mógł sobie na spokojnie pokalkulować.

    A zmiany o limitach dalich chyba na dwa dni przed likwidacja...

    --
    [ ------ e-mail: ...@k...pl --- www.krzyss.prv.pl ----- ]