  • 21. Data: 2012-06-06 14:33:39
    Temat: Re: Octawia Skoda
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Śmiejesz się, to usiądź sobie wyprostowany (czyt. z
    > prostym kręgosłupem a
    > nie standardowo w pałąk jak melepeta) i blisko okna w
    > Insigni HB.
    > Powodzenia, tam nawet nie musi być wyboi żeby walić głową
    > w sufit, a to
    > przecież klasa wyżej niż Octavia. :P

    Dlatego napisałem że to czepianie ;-). Co jak co, ale
    sprawdzenie czy da się wygodnie usiąść z tyłu nie wymaga
    wizyty w ASO, da się zrobić na miejscu. I podawanie Autorowi
    wątku akurat tej "przypadłości" modelu nie ma sensu, bo
    zapewne jemu to nie przeszkadza skoro wybrał taki samochód.
    On pytał o sprawy techniczne, a nie o to czy da się wygodnie
    siedzieć ;-)

  • 22. Data: 2012-06-06 16:02:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości grup

    > Ale ja wiem o czym piszę, używam bagażnika bardzo często :-). Tylko że ja
    > przewożę w nim nieco większe rzeczy niż butelka, na dodatek umieszczona na
    > samym końcu komory ;-). Torby można bez problemu umieścić i wyjąć, bez
    > nadmiernego wchodzenia do bagażnika...

    Torby i duże rzeczy zgoda, ale od kiedy jeżdżę z dwójką dzieci to często mam
    problem że jakaś zabawka położona na wierzchu w ostatniej chwili spada
    gdzieś między bagaże i ginie w czeluściach bagażnika. Po przyjechaniu na
    miejsce i wyjęciu wszystkich toreb znajduje się ku uciesze dziecka, ale
    trzeba po nią sięgnąć. Tak samo zachowują się zakupy - z siatki jabłek
    wypada jedno i toczy się na sam koniec. Podobnie narzędzia, gdy jadę do
    kogoś i coś na szybko wrzucam do bagażnika to na miejscu są gdzieś daleko.

    Dlatego od jakiegoś czasu zwracam uwagę nie tylko na litry, ale też na
    kształt.

    Ja wiem że mogę wszystkie drobiazgi wkładać do toreb mocowanych na rzepy ale
    mi się nie chce :-)

    > Szczęściarz.

    Może i tak, skoro znam tylu innych szczęściarzy ;-))

    > Zarzucasz mi uogólnianie, a sam uogólniasz ;-)

    Nie Tobie, tylko wszystkim którzy tak wnioskują. IMHO nie można przenosić
    danych o awaryjności z jednego modelu na inny opierając się tylko na
    elemencie wspólnym jakim jest producent. Skrajnym przypadkiem jest Fiat
    który robił w tym samym czasie prawie bezawaryjną bravę i bardzo awaryjną
    sienę.

    > Na podstawie przeżyć dwóch członków Twojej rodziny oceniasz , że octavia
    > bez przerwy się psuje ;-). Ja i paru moich znajomych mamy zupełnie
    > odwrotne zdanie...

    No i o to chodzi, jeśli napisze jeszcze 10 ludzi to wątkotwórca weźmie sobie
    średnią. Jakbym ja nie napisał, a Ty tak, to wątkotwórca myślałby że to auto
    idealne, gdybym tylko ja napisał, a Ty nie to myślałby że to złom, a tak ma
    szansę wyrobić sobie jakąś opinię, na podstawie wielu wypowiedzi. Istotne
    jest to aby wszyscy pisali o tym o co wątkotwórca pyta, a nie wyciągali
    wnioski na podstawie innych modeli.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2012-06-06 19:09:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przecież to był żart :-). Pisanie że na tylnej kanapie ktoś o 185 cm
    > wzrostu nie jedzie komfortowo to już naprawdę czepianie ;-).

    Dlaczego?
    Znam kupę kompaktów w których nie ma z tym problemu.
    I kupę takich, gdzie się nie da, bo za małe.
    Octa należy do tych drugich.

  • 24. Data: 2012-06-06 19:38:43
    Od: "Kurzu" <k...@...usuntozkropkami.2.pl>

    > nie powiadam Ci, mistrz Yoda jest to.

    ROTFL!!!!

    Pozdrawiam
    Kurzu

  • 25. Data: 2012-06-06 23:39:44
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 6.6.2012, Ergie napisał(a):

> [...]
    > kształt.
    >
    > Ja wiem że mogę wszystkie drobiazgi wkładać do toreb mocowanych na rzepy ale

    No to czas wywalić to coś na rzepy i zamontować siatki. :D
    Oryginalną, podwójną można zamontować bezpośrednio za fotelem, albo za
    przegrodą - ten drugi sposób IMO by Cię urządzał.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 26. Data: 2012-06-10 22:11:05
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    Dnia Wed, 06 Jun 2012 10:42:31 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Dokładnie.
    > Przy czym w Renault do tego psują się jeszcze silniki, tylne szyby,
    > mocowania amortyzatorów, tylne belki.....
    > A każdy taki drobiazg to GRUBE tysiące w serwisie.

    Dobrze, że moje Clio i Twingo tego nie wiedzą. O ile Twingo tylko po
    mieście, to Clio "lata" wszędzie. Łącznie z DK18 3 razy w tygodniu
    (kiedyś to będzie A18) a to oznacza, że gdyby wiedziało, to już dawno by
    się popsuło. A tu nic...

    --
    JK

  • 27. Data: 2012-06-11 09:20:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JohnyK" <j...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dobrze, że moje Clio i Twingo tego nie wiedzą.

    A to są auta klasy Octavii?