    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octawia Skoda
    Date: Wed, 6 Jun 2012 16:02:17 +0200

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości grup

    > Ale ja wiem o czym piszę, używam bagażnika bardzo często :-). Tylko że ja
    > przewożę w nim nieco większe rzeczy niż butelka, na dodatek umieszczona na
    > samym końcu komory ;-). Torby można bez problemu umieścić i wyjąć, bez
    > nadmiernego wchodzenia do bagażnika...

    Torby i duże rzeczy zgoda, ale od kiedy jeżdżę z dwójką dzieci to często mam
    problem że jakaś zabawka położona na wierzchu w ostatniej chwili spada
    gdzieś między bagaże i ginie w czeluściach bagażnika. Po przyjechaniu na
    miejsce i wyjęciu wszystkich toreb znajduje się ku uciesze dziecka, ale
    trzeba po nią sięgnąć. Tak samo zachowują się zakupy - z siatki jabłek
    wypada jedno i toczy się na sam koniec. Podobnie narzędzia, gdy jadę do
    kogoś i coś na szybko wrzucam do bagażnika to na miejscu są gdzieś daleko.

    Dlatego od jakiegoś czasu zwracam uwagę nie tylko na litry, ale też na
    kształt.

    Ja wiem że mogę wszystkie drobiazgi wkładać do toreb mocowanych na rzepy ale
    mi się nie chce :-)

    > Szczęściarz.

    Może i tak, skoro znam tylu innych szczęściarzy ;-))

    > Zarzucasz mi uogólnianie, a sam uogólniasz ;-)

    Nie Tobie, tylko wszystkim którzy tak wnioskują. IMHO nie można przenosić
    danych o awaryjności z jednego modelu na inny opierając się tylko na
    elemencie wspólnym jakim jest producent. Skrajnym przypadkiem jest Fiat
    który robił w tym samym czasie prawie bezawaryjną bravę i bardzo awaryjną
    sienę.

    > Na podstawie przeżyć dwóch członków Twojej rodziny oceniasz , że octavia
    > bez przerwy się psuje ;-). Ja i paru moich znajomych mamy zupełnie
    > odwrotne zdanie...

    No i o to chodzi, jeśli napisze jeszcze 10 ludzi to wątkotwórca weźmie sobie
    średnią. Jakbym ja nie napisał, a Ty tak, to wątkotwórca myślałby że to auto
    idealne, gdybym tylko ja napisał, a Ty nie to myślałby że to złom, a tak ma
    szansę wyrobić sobie jakąś opinię, na podstawie wielu wypowiedzi. Istotne
    jest to aby wszyscy pisali o tym o co wątkotwórca pyta, a nie wyciągali
    wnioski na podstawie innych modeli.

    Pozdrawiam
    Ergie