  • 1. Data: 2011-08-11 13:21:15
    Temat: Obwodnica Torunia (A1, S10)
    Od: "Marcin" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jak obecnie jeździ się obwodnicą Torunia? Jutro planuję wyjazd, zaś mapa
    Targeo kompletnie ignoruje istnienie tej trasy. Czy jest ona nieprzejezdna z
    powodu budowy autostrady? Przecież jedna nitka istnieje już kilkanaście lat.
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-08-11 14:44:33
    Temat: Re: Obwodnica Torunia (A1, S10)
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-08-11 13:21, Marcin pisze:
> [...]
    > powodu budowy autostrady? Przecież jedna nitka istnieje już kilkanaście lat.

    Ma się dobrze obwodnica. Teraz ruch jest nową nitką, a stara chyba mają
    remontować...

  • 3. Data: 2011-08-11 18:32:31
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Marcin napisał:
    > Jak obecnie jeździ się obwodnicą Torunia? Jutro planuję wyjazd, zaś mapa
    > Targeo kompletnie ignoruje istnienie tej trasy.

    Ja z reguły jeżdżę przez miasto, szczególnie kiedy na odcinku tej
    "obwodnicy" w stronę Gdańska (właściwie to taka lepsza wiejska droga)
    odstałem swoje na zamkniętym przejeździe kolejowym. Przez Toruń
    natomiast jeździ mi się nie najgorzej, no i te widoki na starówkę...

  • 4. Data: 2011-08-11 21:53:30
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Jak obecnie jeździ się obwodnicą Torunia?

    2 tygodnie temu odstałem prawie godzine na tej daremnej obwodnicy (w
    kierunku na gdansk).
    Zawrociłem, i w 25-30min przejchałem całe centrum z wizytą ma McDonaldzie i
    to od zawrócenia, wiec kilka km ta obwodnicą jechałem spowrotem:)
    Wracalem tez przez miasto:)

    uciu