  • Data: 2010-06-06 20:02:35
    Temat: [OT] teoria Re: HHO
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tata pisze:
    > Czy ktoś czytający Grupę, posiada i używa w samochodzie urządzenie HHO?
    > Proszę o opinie i wskazówki, co do zmniejszenia zużycia paliwa,
    > bezpieczeństwa i opłacalności finansowej, przy zastosowaniu takiego
    > urządzenia. Tylko praktycy! Czytałem w Internecie i oglądałem filmy na
    > YouTube o HHO, ale brak jest jednoznacznej opinii i konkretnych danych,
    > za lub przeciw. Teoretykom, ględom i piszącym nie na temat dziękuję,
    > proszę, żeby się przemęczali.
    >
    > Cały w prisiudach
    > MJ

    Z góry przepraszam za wciskanie swoich 3 groszy, i teorie.
    tak sobie myśle: jakby zbudować silnik stacjonarny który startuje tylko
    na klasycznym paliwie, a jak HHO zacznie wytwarzać "gazy" to wyłączyć
    dopływ klasycznego paliwa - zasilać jedynie z HHO. Gdyby takie
    urządzenie zadziałało to mamy silnik na wode. nie powiem ze to fizycznie
    perpetum mobile, ale jeśli chodzi o wzgledy finansowe - to prawie tak!
    Czy ja jestem jedynym który na to wpadł? Nie sądze. w takim razie
    wniosek jest jeden - nie da sie. z jakiego powodu? ciekaw jestem

    ToMasz