  • 21. Data: 2013-02-14 21:00:20
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Jabłek nie trzyma się w lodówce

    JA trzymam ;)

  • 22. Data: 2013-02-14 23:01:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-14 20:59, Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > No nie wiem, skoro w glupich apkach sa aktualizacje, to czemu tutaj nie
    > mialyby sensu?

    Co ma aktualizacja wspólnego z monitoringiem ?
    nawet jeśli monitorowany jest chory.

    > Dlatego niosimy komorki, zakladamy klonta google i na fejsbuku,
    > instalujemy monitoring ;)

    Komórki spełniają inną funkcję i przysłowiowy Kowalski nie
    musi przejmować się że ktoś go przy ich pomocy śledzi.
    Konta na fejsbuku nie zakładają wszyscy, na google też.
    A jeśli instalujemy monitoring to nie on monitoruje nas
    tylko my przy jego pomocy monitorujemy coś lub kogoś.

    > No ja nie pisalem, ze takie skarpetki to juz zaraz, jutro ;)

    > e-biznes. calosciowo. :)

    Ponad 90% firm chcących zarobić w e-biznesie bankrutuje.
    Inna sprawa że ludzie generalnie znają tylko te które odniosły sukces.

    Jeśli tyle to przestałem wątpić. :-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-02-14 23:05:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 20:56:22 +0100, RadoslawF napisał(a):
> [...]
    > i producenci są przeciw. A komputery w samochodzie już są,
    > trzeba by tylko łączność z siecią zapewnić.

    Badzmy szczerzy - nie o zadne wzywanie pomocy chodzi, bo to by mozna
    zalatwic dobrowolna opcja.

    Moze chca automatycznie mandaty za predkosc wystawiac, moze ktos komus
    dziecko przejechal i uciekl, moze tylko samochod porysowal :-)

    Bo w innym watku chodzi zapewne o walke z terroryzmem, przestepczoscia
    zorganizowana, a pozniej i z drobna - czyli ustalanie pozycji kazdego
    telefonu ..

    > Raczej wątpię.

    Drukarki 3D juz sa.
    A co to jest zarcie ? glownie 4 pierwiastki, ktorych wcale chlodzic nie
    trzeba :-)

    J.

  • 24. Data: 2013-02-14 23:06:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 20:55:20 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Jabłek nie trzyma się w lodówce

    A jak myslisz - skad sie biora teraz w sklepach ?

    J.

  • 25. Data: 2013-02-14 23:10:32
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Co ma aktualizacja wspólnego z monitoringiem ?

    Noooo ma wspolny a) dostep on line b) aktualny software z zalozenia
    lepszy c) aktualne informacje o lekach (zaraz po ich wprowadzeniu)
    lepsze niz brak...

    > nawet jeśli monitorowany jest chory.

    > Komórki spełniają inną funkcję i przysłowiowy Kowalski nie
    > musi przejmować się że ktoś go przy ich pomocy śledzi.

    Az do czasu, gdy wpadnie do niego ABW, CBA czy jeszcze ktoś :)

    > Konta na fejsbuku nie zakładają wszyscy, na google też.

    A co z tego wynika? :)

    > A jeśli instalujemy monitoring to nie on monitoruje nas
    > tylko my przy jego pomocy monitorujemy coś lub kogoś.

    Znaczy zarzadzasz wszystkimi monitoringami na swiecie? Bo jak nier, to
    jestes monitorowany przez wielu innych...

    Dodaj do tego rozpoznawanie twarzy, i juz wiadomo kto z kim zdradza
    swoją żonę...

    > Ponad 90% firm chcących zarobić w e-biznesie bankrutuje.

    Wlasciwie masz racje. Podobnie jak 90% hodowców owiec zbankrutuje
    handlując skarpetami on line. E-biznes to nie jest "hurra, za dotacyjke
    z EU stawiamy sklep internetowy i jakos to bedzie". ;)

    > Inna sprawa że ludzie generalnie znają tylko te które odniosły sukces.

    :)

    > Jeśli tyle to przestałem wątpić. :-)

    Ja tam jestem ptymistą, jak nie 300 to 500 ;)

  • 26. Data: 2013-02-14 23:13:58
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Badzmy szczerzy - nie o zadne wzywanie pomocy chodzi, bo to by mozna
    > zalatwic dobrowolna opcja.

    Tzn czym? :)

    > Drukarki 3D juz sa.

    Ba! Są bardziej ambitne rzeczy, jak klonowanie organów 3D ;) Choć ze
    zweryfikowanych co wiem, to slyszalem tylko o klonowaniu skory na
    miejsca poparzone jak i na "podmiane" (nie wiem, czy nie przekrecam, ale
    zapadlo mi w pamiec, ze sklonowali z za przeproszeniem skore z dupy,
    zeby ja wszczepic w twarz :D)

    > A co to jest zarcie ? glownie 4 pierwiastki, ktorych wcale chlodzic nie
    > trzeba :-)

    Ale mnie trzepie jak pije takie ciepłe ;)

  • 27. Data: 2013-02-14 23:48:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-14 23:10, Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > Noooo ma wspolny a) dostep on line b) aktualny software z zalozenia
    > lepszy c) aktualne informacje o lekach (zaraz po ich wprowadzeniu)
    > lepsze niz brak...

    Jestem cukrzykiem, nie potrzebuje monitoringu, nowego softwaru
    do tego monitoringu ani informacji o nowych lekach.
    Informacje o lekach mam od lekarza w chwili wypisywania recepty
    i innej nie potrzebuje.

    > Az do czasu, gdy wpadnie do niego ABW, CBA czy jeszcze ktoś :)

    Do ciebie ile razy już wpadali ?

    > A co z tego wynika? :)

    Że nei wszystkich tak można monitorować.

    > Znaczy zarzadzasz wszystkimi monitoringami na swiecie? Bo jak nier, to
    > jestes monitorowany przez wielu innych...

    Nie odróżniasz monitoringu założonego przez siebie od takiego
    założonego przez innych.

    > Dodaj do tego rozpoznawanie twarzy, i juz wiadomo kto z kim zdradza
    > swoją żonę...

    Jeszcze nie działa w praktyce.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2013-02-15 00:07:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 23:13:58 +0100, Mr. Misio napisał(a):

    > Tzn czym? :)

    Tym samym, tylko dobrowolnie kupowanym, albo dodatkowym urzadzeniem, ktore
    kazdy moze sobie kupic i zainstalowac.

> [...]
    > miejsca poparzone jak i na "podmiane" (nie wiem, czy nie przekrecam, ale
    > zapadlo mi w pamiec, ze sklonowali z za przeproszeniem skore z dupy,

    Bo twarz ma byc gladka jak pupcia noworodka :-P

    J.

  • 29. Data: 2013-02-15 00:48:37
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

> [...]

    > do tego monitoringu ani informacji o nowych lekach.
    > Informacje o lekach mam od lekarza w chwili wypisywania recepty

    No ale ty jestes mlody, nie masz alzheimera ani 80 lat. Pewnie tez
    wiesz, jakie to uczucie przedobrzyc z dawką. Nie da sie wybrac numeru na
    telefonie.

    > Do ciebie ile razy już wpadali ?

    Do mnie nie, ale do kumpla wpadli, bo wynajal chate rok po jakichs
    bandytach ;) Weszli z drzwiami, wyszli, nie przeprosili, ale tez nikogo
    na szczescie nie zabili...

    > Że nei wszystkich tak można monitorować.

    No tak. Dlatego potrzebne jest wiecej narzedzi do monitorowania ;)

    > Nie odróżniasz monitoringu założonego przez siebie od takiego
    > założonego przez innych.

    Odrozniam. Ale to ty napisales, ze monitoring nie monitoruje nas. Tak
    jakby jedyny monitoring to ten zalozony przez Ciebie.

    Pomijam, ze jak masz monitoring w firmie/domu to siebie tez monitorujesz.

    > Jeszcze nie działa w praktyce.

    Ogólnie rzecz biorac to pare lat temu nie dzialaly telefony
    bezprzewodowe... ;)

  • 30. Data: 2013-02-15 00:50:02
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Tym samym, tylko dobrowolnie kupowanym, albo dodatkowym urzadzeniem, ktore
    > kazdy moze sobie kupic i zainstalowac.

    Ale to wlasnie jest w tym najlepsze. Nie dosc, ze sam sobie kupisz, to
    jeszcze bedziesz monitorowany :).

    > Bo twarz ma byc gladka jak pupcia noworodka :-P

    A jak ten ktos mial twarde dupsko (bo slabe serce)? ;)