  • 21. Data: 2018-01-02 16:26:53
    Temat: Re: [OT] elektromobilnosc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 16:25, Myjk pisze:
    > Tue, 2 Jan 2018 16:15:36 +0100, Liwiusz

    > Jest gwarancją dla hotelarzy -- tacy co jadą tylko na sylwestra by po
    > odpaleniu fajerów wrócić to... no nie wiem jak ich grzecznie nazwać.

    Co ci się nie podoba w takim zachowaniu?

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2018-01-02 16:30:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 16:26:53 +0100, Shrek napisał(a):

    > A po co komu najwyższe w Polsce góry, skoro nie są w stanie asfaltem z
    > Morskiego Oka zejść? ;)

    Dla widokow :-)

    J.

  • 23. Data: 2018-01-02 16:32:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 16:26, Myjk pisze:
    > Tue, 2 Jan 2018 16:24:23 +0100, Liwiusz

    > Nie zmienia to powyższego. Za podobną cenę można
    > w Alpy pojechać. Co od lat zresztą praktykuję.

    W lecie pojadę za: 4-40zł za dojazd w dwie strony, 40zł na nocleg. W
    W zimie do tego - dzień nart ca. 40zł, wyciąg ca. 100zł (no, niech
    będzie 150, bo jeśli Alpy, to porównujemy do Kasprowego). Alpy taniej?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2018-01-02 16:34:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 16:30, J.F. pisze:

    > Dla widokow :-)

    Morskie Oko - zobaczyć i umrzeć :)

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-01-02 16:34:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 16:25:33 +0100, Myjk napisał(a):
    > Nadal, przypominam że do pociągu nie dostało się 500 osób z 80 tys. Ja tu
    > nadal widzę brak instynktu samozachowawczego ludzi którzy roblem stworzyli.

    500 na 80 tys to by sie jakos upchnelo.

    Jak sie nie upchnelo, to kolei zabraklo z 10 tys ... albo 60 tys
    wybralo wlasny samochod :-)

    J.

  • 26. Data: 2018-01-02 16:38:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 16:23:29 +0100, Shrek napisał(a):

    > No niespecjalnie właśnie. Oszczędzali na naprawach rewizyjnych, to
    > wagony "wyszły". Za to wynik finansowy przez chwilę był niezły.

    No to nie ma co tym tlumaczyc.

    > Tak po prawdzie to ile ludzi chcesz do tego zakopanego nazwozić? Zresztą
    > - nie warto na potrzeby kilku razy w roku.

    Kilka razy w roku to juz jakby sporo :-)
    Szczegolnie, ze tam ruch spory - wakacje, ferie ... a jak im sie tor
    uszkodzi ?

    > No zarobili. Więc o co krzyk? ;)

    O to, zeby nie zabierac Sylwestra góralom :-)

    J.

  • 27. Data: 2018-01-02 16:51:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 15:45, Shrek pisze:

    > do Krakowa, z tego co im zostały z racji tego, że święto. Inna sprawa że
    > linia jednotorowa, więc słabo z przepustowością. Z trzeciej strony to do
    > zakopanego chyba nikt o tej porze nie jechał, więc można by wszystko w
    > jedną stronę puścić, a w drugą odwołać, ale wtedy trzebaby rozkład
    > zmienić, wcale bym się nie zdziwił, gdyby ktoś wpadł na pomysł jakiegoś
    > odszkodowania za odwołane pociągi - nie paxy toi spółeczki;)

    Przecież tam praktycznie nic nie jechało - w żadną stronę.

    Linia jednotorowa to nie znaczy, że można puścić pociąg tylko co 4
    godziny...

    MJ

  • 28. Data: 2018-01-02 16:58:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 16:32:31 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > W lecie pojadę za: 4-40zł za dojazd w dwie strony, 40zł na nocleg. W
    > W zimie do tego - dzień nart ca. 40zł, wyciąg ca. 100zł (no, niech
    > będzie 150, bo jeśli Alpy, to porównujemy do Kasprowego). Alpy taniej?

    Jesli o nartach mowa, to wyciag juz ponad 100zl
    http://www.pkl.pl/kasprowy-wierch/cennik-skipass.htm

    A jak przeliczysz na ilosc km ... albo jedziesz z dziecmi ...
    Mozna tez zaufac rodakom - skoro masowo jezdza w Alpy na narty, to
    widac tam lepiej, nawet jesli nieco drozej.

    J.

  • 29. Data: 2018-01-02 17:00:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 16:34, Liwiusz pisze:

    > Morskie Oko - zobaczyć i umrzeć :)

    Ponoć paru się ledwo kostusze spod kosy wyrwało, jak ich złe topry
    śmigłowcem nie zlecieli;)

    Za dużo amatorów spod Morskiego Oka sankami zwożą i te ocaleńce potem
    tłok panie w pociągch robią. No bo kto by na zapas kupował bilet, skoro
    nie wiadomo czy wyprawę na Morskie Oko wyzyje:P

    Shrek.

  • 30. Data: 2018-01-02 17:04:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 16:38, J.F. pisze:

    > No to nie ma co tym tlumaczyc.

    No ale wagonów w jeden dzień nie naruchasz:P

    > Kilka razy w roku to juz jakby sporo :-)

    Jakby niebardzo. Przelicz ile to na łba wychodzi.

    > Szczegolnie, ze tam ruch spory - wakacje, ferie ... a jak im sie tor
    > uszkodzi ?

    No to stoisz;)

    > O to, zeby nie zabierac Sylwestra góralom :-)

    A to już ich sylwester? Następna impreza cykliczna po miesiączce?

    Shrek