  • 1. Data: 2017-12-29 16:30:33
    Temat: Inflacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Prezencik swiateczny - podwyzka na A2.
    od nowego roku 60zl za przejazd 150km Nowy Tomysl-Konin.

    http://tvn24bis.pl/moto,99/od-2-stycznia-drozszy-prz
    ejazd-autostrada-a2,802210.html

    To jest ta prywatna autostrada Kulczyka ?

    J.

  • 2. Data: 2017-12-29 20:22:28
    Temat: Re: Inflacja
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-29 o 16:30, J.F. pisze:
    > Prezencik swiateczny - podwyzka

    Informacja w zależności od punktu siedzenia:
    -podwyżka o 1 zł
    lub
    -po podwyżce trzeba zapłacić 60 zł.

    Obie są prawdziwe. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2017-12-29 21:02:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Informacja w zależności od punktu siedzenia:
    > -podwyżka o 1 zł
    > lub
    > -po podwyżce trzeba zapłacić 60 zł.
    >
    > Obie są prawdziwe. :-)

    Wczoraj jechałem zapłaciłem za samochód osobowy 2×19 zł w jedną stronę.

  • 4. Data: 2017-12-29 21:05:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-29 o 21:02, Poldek pisze:

    > Wczoraj jechałem zapłaciłem za samochód osobowy 2×19 zł w jedną stronę.

    Prawdę piszesz. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2017-12-30 16:31:53
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 29 Dec 2017 21:02:02 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Wczoraj jechałem zapłaciłem za samochód osobowy 2×19 zł w jedną stronę.

    Ale raczej Konin - Poznań. I to się zgadza. Po 1 stycznia będzie 2x20.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 6. Data: 2017-12-30 23:22:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 20:22:28 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Informacja w zależności od punktu siedzenia:
    > -podwyżka o 1 zł
    > lub
    > -po podwyżce trzeba zapłacić 60 zł.
    >
    > Obie są prawdziwe. :-)

    Bylo drogo, a bedzie jeszcze drozej. Choc jezdzacy Krakow-Katowice
    moga miec inne zdanie :-)

    O 1 zl ? O 1zl za odcinek chyba, razem 3 zl, bo obecnie 57.

    J.

  • 7. Data: 2017-12-31 11:18:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-30 o 23:22, J.F. pisze:
    > O 1zl za odcinek chyba
    No za odcinek, ale jak lepiej informacja wygląda. :-)

    Robert

  • 8. Data: 2018-01-04 18:10:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-30 o 16:31, j...@i...pl pisze:

    > Ale raczej Konin - Poznań. I to się zgadza. Po 1 stycznia będzie 2x20.

    W sumie tak. Czyli jechałem 2 odcinki, nie 3.

  • 9. Data: 2018-01-04 23:34:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaka inflacja. Wlasciciel byl slupem. Sieroty po PRL nie mogly isc do pracy w ktorej
    cokolwiek by robily bo nic nie potrafily. To powstaly rozne dziwne firmy majace im
    zapewnic cos wiecej niz najnizsza krajowa. Usral sie przemyt paliw itp i sie dziura w
    budzetach domowych dawnych aparatczykow zrobila. To siegneli do rezerw na czarna
    godzine. Za chwile beda potrzebowali duzo kasy zeby nie oddac samorzadow pisowi.

  • 10. Data: 2018-01-05 00:32:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Jan 2018 14:34:26 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Jaka inflacja. Wlasciciel byl slupem.

    Kulczyk ?

> [...]
    > To siegneli do rezerw na czarna godzine. Za chwile beda
    > potrzebowali duzo kasy zeby nie oddac samorzadow pisowi.

    Masz na mysli tych z SLD? Oni dawno oddali.

    J.