    Date: Tue, 24 Mar 2009 17:57:03 +0100
    Subject: [OT] "Skype ma czkawkę"
    From: "Antek Laczkowski" <a...@a...wyrzuc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Cześć.

    [OT] napisałem w nagłówku. Pierwszy raz to słyszę.
    Onet Skype 4.0 przy próbie połączenia się dostaje czkawki
    (to nie jest pogłos z mikrofonu,
    ale powtórzenia mówionych przeze mnie słów)

    Wiem, że NTG, ale może ktoś z elektroników miał coś takiego?
    Co ciekawsze: odbiorca słyszy mnie normalnie (a ja jego z czkawką).
    Driver? Kodek? Chcę ustawić Skype dla przyjaciółki,
    ale Ona przedstawiła mi pudło płytek i radź sobie.
    Nagrywał coś jej Syn, ale nie wolno mi ingerować w to dzieło,
    - choćbym chciał :( Głupot jest tam wiele.
    Komp w miarę nowy, Win XP, nagranie i odtwarzanie - OK. !!
    Z rejestrów wywaliłem Skype'a, nagrałem ponownie.
    Figa! Co do cholery jest?

    Kolega mi radził drivery (realtech.com.tw) od początku zainstalować,
    ale może jest obejście zabawki?

    Ktoś spotkał się z takim efektem i zna antidotum?

    Pozdrowienia

    PS:
    AntekL1 at (zastąp znanym znaczkiem) aster krooppka i dodaj pl (dla
    spamera)
    Też ciekawy jestem, czy spamer wyciągie mój adres z linii powyżej.
    Z początku maila, w nagłówkach, - dużo łatwiej. Powodzenia.

    Antek