  • 11. Data: 2012-11-07 21:35:35
    Temat: Re: zabezpieczenie silnika
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-07 12:12, EM pisze:
    > Jeśli w miarę profesjonalne to:
    > Przekaźnik czasowy MT-TUA Relpol w odpowienim trybie

    no to jest najbliżej - zakres zasilania 10-200V to już coś.
    Ale z tego co na szybko spojrzałem, to chyba nie ma takiej funkcji, żeby
    wyłączać "na stałe".
    Poza tym, ze względów "politycznych" wolałbym to zrobić sam.

    Wie ktoś, jak jest zbudowany ten MT-TUA, co tam siedzi ?
    Zwłaszcza ten zakres zasilania - jakaś przetworniczka ?
    Niby można kupić i wybebeszyć, ale może ktoś już zaglądał...

  • 12. Data: 2012-11-09 08:36:14
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zwłaszcza ten zakres zasilania - jakaś przetworniczka ?
    > Niby można kupić i wybebeszyć, ale może ktoś już zaglądał...

    Jest taka funkcja jak najbardziej - Wu. Załączanie na nastawiony czas.
    Budowę znam. Bardzo oryginalna. Całość na mikrokontrolerze. Zasilanie procesora
    to swego rodzaju stabilizator liniowy. Natomiast zasilanie przekaźnika z cewką
    12V jest impulsowe prosto z zasilania. Bardzo ciekawe rozwiązanie, którego
    osobiście nie zastosowałbym :)
    EM

  • 13. Data: 2012-11-10 17:25:30
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiul<@wp.pl>

    Użytkownik "Guru" <g...@i...eu> napisał w wiadomości grup

    >bla bla
    (ciap)

    Tniemy cytaty, odpowiadamy pod.

    --
    nic do powiedzenia
    www.wojtiuk.pl

  • 14. Data: 2012-11-11 12:24:51
    Temat: [OT] Re: zabezpieczenie silnika
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk"
    > Tniemy cytaty, odpowiadamy pod.
    Jak to miło, że są ludzie, którzy na to zwracają uwagę.
    Ja dawno temu przeczytałem, że wystarczy z nagłówka pozostawić tylko nazwę
    użytkownika. Bez maila i dalszych automatycznych tekstów.

    Robert