  • 21. Data: 2012-04-18 14:19:44
    Temat: Re: simlock24.pl - korzystał ktoś?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "akulowatosc" <a...@g...com> wrote in message
    news:fe3711af-070f-4316-a0a4-e951d099ebec@x17g2000vb
    a.googlegroups.com...
    > Jestem zainteresowany zdjęciem orange'owej blokady z iPhone 3GS,
    > oferta tego serwisu wydaje się dość przyzwoita cenowo. Czy ktoś
    > korzystał z tego serwisu i może podzielić się opinią? Nie jest to
    > żaden wał i faktycznie zdejmują blokady po stronie apple?

    I co? Zdecydowałeś się kupić u nich zdjęcie simlocka?
    Jak wrażenia?

  • 22. Data: 2013-11-06 19:23:29
    Od: e...@g...com

    Nie wiem jak jest u nich, ale u nas wszystko gra i trąbi. :) Ceny mamy dobre i
    pracujemy rzeczywiście 24 godziny na dobę. Można napisać do nas w środku nocy i tak
    odpiszemy. Nasza strona to http://e-simlock.com.pl

  • 23. Data: 2013-11-06 21:41:53
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-10 19:53, akulowatosc pisze:
> [...]
    > korzystał z tego serwisu i może podzielić się opinią? Nie jest to
    > żaden wał i faktycznie zdejmują blokady po stronie apple?

    BTW: wydawało mi się, ze UE cos tam bredziła ze simlocki miały zniknąć...

    --
    @foe_pl

  • 24. Data: 2013-11-07 10:45:04
    Od: e...@g...com

    W dniu środa, 6 listopada 2013 21:41:53 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

    > BTW: wydawało mi się, ze UE cos tam bredziła ze simlocki miały zniknąć...
    >

    > --
    >
    > @foe_pl

    W Polsce tylko Orange zakłada simlocki na wszystkie telefony. Play jeszcze został
    przy iPhonach. Natomiast w Anglii, Irlandii, Szwecji, Norwegii ... wszyscy operatorzy
    zakładają simlocki.

  • 25. Data: 2013-11-07 11:03:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 01:45:04 -0800 (PST), e...@g...com napisał(a):

    > W Polsce tylko Orange zakłada simlocki na wszystkie telefony. Play jeszcze został
    przy iPhonach. Natomiast w Anglii, Irlandii, Szwecji, Norwegii ... wszyscy operatorzy
    zakładają simlocki.

    to jest trzeci rodzaj prawdy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2013-11-07 11:36:30
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-07 11:03, Waldek Godel pisze:

    przy iPhonach. Natomiast w Anglii, Irlandii, Szwecji, Norwegii ... wszyscy operatorzy
    zakładają simlocki.

    > to jest trzeci rodzaj prawdy

    W rzeczy samej :)

  • 27. Data: 2013-11-07 15:47:44
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 10:03:51 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    przy iPhonach. Natomiast w Anglii, Irlandii, Szwecji, Norwegii ... wszyscy operatorzy
    zakładają simlocki.

    > to jest trzeci rodzaj prawdy

    A jak brzmi prawda?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 28. Data: 2013-11-07 17:12:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 15:47:44 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > A jak brzmi prawda?

    w danych krajach wszyscy operatorzy zakładają simlocki na telefony
    prepaidowe. Z abonamentowymi bywa bardzo różnie. Zwłaszcza, że w prawie
    każdym cywilizowanym kraju (czyli nie w Banana Republic of Poland) z
    powodzeniem działają multidealerzy, którym simlocki po prostu się nie
    opłacają.

  • 29. Data: 2013-11-07 18:23:08
    Temat: OT Re: simlock24.pl - korzystał ktoś?
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Nie wiem jak jest u nich, ale u nas wszystko gra i trąbi. :) Ceny mamy dobre i
    pracujemy rzeczywiście 24 godziny na dobę. Można napisać do nas w środku nocy i tak
    odpiszemy. Nasza strona to http://e-simlock.com.pl

    Podoba mi się sformułowanie ,,1. Wkładamy obcą kartę SIM do telefonu
    (karta z przeciwnej sieci od tej z której pochodzi telefon) i
    uruchamiamy go." Jaka jest sieć przeciwna do np. Orange? Play, Plus czy
    T-Mobile? :)))))

    --
    Grzexs

  • 30. Data: 2013-11-07 19:12:15
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 16:12:21 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > w danych krajach wszyscy operatorzy zakładają simlocki na telefony
    > prepaidowe.

    A po kiego?