  • 41. Data: 2013-06-03 22:57:08
    Temat: Re: Ci?gle pada...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 22:41, Marek Dyjor pisze:
    > przeca sa sensowne zoomy...

    Jeden jest, panasonica i jakiś przykrótki. I trochę mu brakuje do tego,
    co miały 4/3

    > tylko że kosztują tyle samo co te do nikona D3s

    Swoją drogą.

    --
    pozdrawia Adam
    /największa teoria spiskowa na świecie? - każdy chce zarabiać/

  • 42. Data: 2013-06-03 23:10:56
    Temat: Re: Ciągle pada...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:

    > Mnie bardziej kręciły szpule. Są nawet fajniejsze od czarnych płyt. Mogę
    > się tak wpatrywać bez końca... :)

    Nie mam juz adaptera, plyty mam :) Moze adapter tez nabede ;)

  • 43. Data: 2013-06-03 23:39:06
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-06-03 22:56, Janko Muzykant pisze:

    > Mnie bardziej kręciły szpule. Są nawet fajniejsze od czarnych płyt. Mogę
    > się tak wpatrywać bez końca... :)

    Dogadałbyś się z kotem mojej koleżanki, posiadaczki pralki bębnowej ;)

  • 44. Data: 2013-06-04 08:39:55
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W dniu 2013-06-03 22:31, Mr. Misio pisze:

    > Wlasnie :)
    >
    > Dobry film broni sie nawet na czarno bialym ekranie, z szumem video i
    > dzwiekiem mono.

    Wypluj te słowa...

    Jest wiele filmow, ktore wciagaja. A reszcie... obdarcie
    > z efektow pokazuje, ze nic tam nie ma w srodku.

    Ogólnie masz rację, ale nie przesadzajmy z zaniżaniem jakości.

    --
    J.R.

  • 45. Data: 2013-06-04 10:37:42
    Temat: [OT] Re: Ciągle pada...
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 03 Jun 2013 22:43:58 +0200, Mr. Misio napisał(a):

    [...]
    > dlaczego krezuz? plyta kosztuje tyle co flaszka wodki.

    Drogą wódkę pijesz ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 46. Data: 2013-06-04 11:28:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.R." napisał w wiadomości
    >Wypluj te słowa...

    Dlaczego ?
    Opcja b/w, opcja ziarno, i dopiero mamy artystyczne zdjecie, a nie tam
    jakis widoczek z najlepszej lustrzanki :-)

    J.

  • 47. Data: 2013-06-04 12:36:45
    Temat: Re: [OT] Re: Ciągle pada...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Sylwester Zarębski napisał:
    > Dnia Mon, 03 Jun 2013 22:43:58 +0200, Mr. Misio napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Drogą wódkę pijesz ;).

    eeee, 40 dychy za flaszke to nie jest jakas mega droga wodka...

  • 48. Data: 2013-06-04 15:03:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mr. Misio wrote:

    > dobrze, zamilkne :(
    >

    > dlaczego krezuz? plyta kosztuje tyle co flaszka wodki.

    bimber, pije sie bimber a to sie pędzi :)

  • 49. Data: 2013-06-04 15:05:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    trolling tone wrote:

    > Dogadałbyś się z kotem mojej koleżanki, posiadaczki pralki bębnowej ;)

    a co koleżanka lubi patrzyć jak kot wiruje w pralce?

  • 50. Data: 2013-06-05 04:11:28
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, June 4, 2013 9:05:20 AM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

    > a co kole�anka lubi patrzy� jak kot wiruje w pralce?

    A co, lubisz wirowac w pralce jak kot kolezanki?

    Slon