  • 1. Data: 2009-05-27 09:25:04
    Temat: Canon wystraszył się Pentaksa
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jak to konkurencja bywa zbawienna. Nawet jeśli to tylko taki mały Dawid
    przy Goliacie:
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9005
    Czyli pełna kontrola nad ekspozycją w trakcie filmowania w Canonie 5D II.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2009-05-27 09:33:23
    Temat: Re: Canon wystraszył się Pentaksa
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9005
    > Czyli pełna kontrola nad ekspozycją w trakcie filmowania w Canonie 5D II.
    No cóż, tak to mniej więcej wygląda, że gdyby Pentax nie pokazał K7 to
    użytkownicy Canona czekaliby przynajmniej rok na 5D III, a tak to mają upgrade
    gratis. Poczekamy teraz jeszcze na gotowe filmiki z K7-emki żeby je porównać z
    filmikami z 5D.

  • 3. Data: 2009-05-27 10:25:47
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Jak to konkurencja bywa zbawienna. Nawet jeśli to tylko taki mały Dawid
    > przy Goliacie:
    > Czyli pełna kontrola nad ekspozycją w trakcie filmowania w Canonie 5D II.

    Canon wystraszył się kolesia, który zhaczył i otworzył 5D firmware*.
    Teraz ludzie proszą kolesia by wzorem Firefox'a ;) udostępnił kod i narzędzia.
    Koleś konsultuje się z prawnikiem co może a czego nie może upublicznić - ma ktoś
    kogoś w SlySoft ;)

    * - to co pokaże Canon to ochłapy rzucone ludowi Rzymu. Koleś pokazał w 5D Mark
    II Firmware free, że w 5DII funkcji video siedzi od cholery tylko są zablokowane.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 4. Data: 2009-05-27 10:31:51
    Od: "085" <z...@g...pl>

> [...]
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9005
    > Czyli pełna kontrola nad ekspozycją w trakcie filmowania w Canonie 5D II.

    czas na d90s ;]

    p, zul

  • 5. Data: 2009-05-27 11:02:18
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    gietrzy pisze:

    > * - to co pokaże Canon to ochłapy rzucone ludowi Rzymu. Koleś pokazał w 5D Mark
    > II Firmware free, że w 5DII funkcji video siedzi od cholery tylko są zablokowane.

    Historia ograniczania użyteczności na siłę jest dłuższa niż się na pozór
    wydaje. Ojciec kupił Lagunę w 1998r. Bogatą jak na tamte czasy wersję,
    jednak zrezygnował ze sporej dopłaty na rzecz podgrzewanych lusterek
    zewnętrznych. Ładnych parę lat później, kiedy wszedłem w posiadanie
    tegoż samochodu, chciałem kupić na Allegro maty podgrzewające - co się
    okazało - podgrzewanie lusterek już tam było, tylko kable były odłączone :D
    Sam nie potrafiłem rozebrać lusterka, żeby podłączyć przewody, a że było
    lato, to tematu dalej nie drążyłem, a chyba na jesieni i tak sprzedałem
    samochód. :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-05-27 11:04:24
    Temat: [OT]Re: Canon wystraszyłsię Pentaksa
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Paweł W. pisze:

    > jednak zrezygnował ze sporej dopłaty na rzecz podgrzewanych lusterek
    > zewnętrznych.

    Powyższe napisało mi się dość niefortunnie i chyba znaczy coś zupełnie
    przeciwnego niż chciałem powiedzieć - zrezygnował z podgrzewanych
    lusterek, za które trzeba było dopłacić sporą sumę pieniędzy.

    :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-05-27 11:09:11
    Od: j...@u...at

    > Historia ograniczania użyteczności na siłę jest dłuższa niż się na pozór
    > wydaje. Ojciec kupił Lagunę w 1998r.

    och , jest znacznie dluzsza .
    sa dowody, ze siega co najmniej sredniowiecza.
    wtedy to nagminnie udajace sie na wojne rycerstwo zakladalo swoim zona
    zelazne pasy cnoty.
    to doskonale pasuje do teorii " ograniczania uzytecznosci na sile".

  • 8. Data: 2009-05-27 11:25:10
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 27 maj (środa), gdy o godz. 11:25 *"Paweł W."* napisał(a):

    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9005

    Czas migawki w trakcie filmowania? Hmmm...

    --
    Krasnal...

  • 9. Data: 2009-05-27 11:40:25
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Krasnal wrote:

    > Czas migawki w trakcie filmowania? Hmmm...

    a Ty myślisz, że film to z czego się składa?
    czy czasem nie z 25 (30) klatek na sekundę?

    --
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-05-27 12:06:01
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a Ty myślisz, że film to z czego się składa?
    > czy czasem nie z 25 (30) klatek na sekundę?

    to lustrzanka filmuje sie klapiac migawka 25 (30) razy na sekunde ? :]

    p, zul