  • 21. Data: 2016-12-21 08:34:31
    Temat: Re: [OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie dziw się, Twoje instalatory są mądrzejsze od Ciebie.
    Ale innych to nie zawsze dotyczy.

    -----

  • 22. Data: 2016-12-21 15:11:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.12.2016 o 18:41, Kamil pisze:

    > Jasne. Tylko dlatego działa. Jedno to, że bredzisz, a drugie nie na temat.
    > Jakbys wiedział jak działa OS i instalatory programów to byś nie pisał
    > bzdur. Szkoda klawiatury na tłumaczenie Ci czegokolwiek. Piszę to dla innych
    > szukających wiedzy na news. Instalowanie programów na partycji innej niz
    > systemowa jest sensu bez, a często jest szkodliwe.

    Szkodliwe może być dla źle napisanych programów.

    W większości przypadków pozwala na korzystanie z aplikacji bez jej
    ponownej instalacji. Czyli: instaluję system na C, program files na D:,
    reinstalka systemu na C, brak reinstalki aplikacji na D:, odpalam apkę
    normalnie z D:\program files\apka\apka.exe i w 8/10 przypadków działa.

    p. m.

  • 23. Data: 2016-12-21 19:55:02
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "m" napisał:

    > Szkodliwe może być dla źle napisanych programów.

    Niekoniecznie źle. Powiedziałbym tradycyjnie. Dawnyi czasy M$ wymagał od
    programów na Windows certyfikacji i stawiał wymóg instalacji na C. Jeśli
    teraz progamiści od tego odchodzą to i dobrze.

    > 8/10 przypadków działa.

    Pisałem "bywa szkodliwe".

    pzdr

  • 24. Data: 2016-12-21 21:18:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-21 o 15:11, m pisze:

> [...]
    > reinstalka systemu na C, brak reinstalki aplikacji na D:, odpalam apkę
    > normalnie z D:\program files\apka\apka.exe i w 8/10 przypadków działa.

    A dla większości pozostałych "opornych" programów pomaga wczytanie
    odpowiedniej gałęzi rejestru z poprzedniej instalacji.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2016-12-21 21:23:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Kamil" napisał:

    > I to są fakty.

    Kilka faktów raczyłeś pominąć:

    1. Wyłączyłeś lub ograniczyłeś przywracanie systemu - ilu użytkowników to
    robi? 1 % czy mniej?
    2. Regularnie usuwasz pliki tymczasowe, również ręcznie z %temp% - ilu
    użytkowników to robi? 1 % czy mniej?
    3. Wyłączyłeś swapa - ilu użytkowników to robi? 1 % czy mniej?
    4. Nie używasz hibernacji - no, tu akurat większość nie wie nawet co to
    jest.
    5. Do urządzeń typu drukarka instalujesz tylko same sterowniki, bez całego
    "suita" - ilu użytkowników to robi? 5 % czy mniej?
    6. Usuwasz katalogi %windir%\$NtUnibstallKB......$ - ilu użytkowników to
    robi? 0,001 % czy mniej?

    Musisz mieć strasznie smutne życie, że tak cię rajcuje tracenie życia na
    ścibolenie się z każdym kilobajtem. Na szczęście większość ludzi jest
    normalna - woli ten czas przeznaczyć na rozrywkę lub zarobienie pieniędzy na
    większy dysk. A poza tym ludzie powoli przestają ogarniać klasyczną
    strukturę plików i katalogów - zastępują je "biblioteki", których
    użytkownicy mają w głębokim poważaniu fizyczną lokalizację obiektu.

    JoteR

  • 26. Data: 2016-12-22 11:10:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Podpowiedz mi coś z tymi bibliotekami, bo ja już rzeczywiście przestaję ogarniać.

    -----

  • 27. Data: 2016-12-22 11:56:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2016 11:10:05 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Podpowiedz mi coś z tymi bibliotekami, bo ja już rzeczywiście przestaję ogarniać.

    Picassa, niemal wszystkie odtwarzacze plików audio, programy typu DLNA
    itd...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 28. Data: 2016-12-22 12:01:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Z wprowadzaniem słów kluczowych, czy bez?

  • 29. Data: 2016-12-22 13:52:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2016 12:01:14 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Z wprowadzaniem słów kluczowych, czy bez?

    Jakich słów? Zainstalowana np. Picassa domaga się przeskanowania twoich
    zasobów danych, wybiera, grupuje i prezentuje pliki jakie ją interesują
    po swojemu. Inne programy co prawda nie domagają się tego gwałtem ale
    maja taką mozliwość. W efekcie w tak zrobionych bazach masz kogel-mogel.
    ja tam wole pozostawać przy staromodnym grupowaniu plików po swojemu w
    ramach drzewa katalogów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2016-12-23 03:47:56
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > Na szczęście większość ludzi jest normalna ...

    Czujesz się kompetentny do wyrokowania kto jest normalny, a kto nie? Chyba,
    że za normę uznać owczy pęd większości do poddawania się naciskom
    marketingu, reklam i różnych innych naganiaczy, Ja dbam o czystość i
    sprawność swojego systemu Wg Ciebie jestem nienormalny?

    Pzdr