  • 101. Data: 2010-11-05 22:27:14
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    cef napisal:

    > jest faktura za naprawę będąca kosztem, odszkodowanie przychodem

    Przecież sam napisałeś, że nie można sobie tej
    faktury wrzucić w koszty i ja się z tym zgadzam.
    Z pewnością jednak taka szkoda to nie przychód,
    bo od przychodu trzebaby ten VAT jeszcze raz
    zapłacić.

    Generalnie wg mnie taka sytuacja nie powinna mieć
    w ogóle miejsca. Tzn. faktura z ASO w kwocie brutto
    powinna być wystawiona na właściciela pojazdu
    czyli w tym wypadku na lizingodawce.

    --
    Pozdor Myjk

  • 102. Data: 2010-11-05 22:31:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości news:

    > Bzdura. Zamieniłaby się w sprawę "gotówkową" w momencie
    > nie zaakceptowania warunków naprawy bezgotówkowej.

    Zakładając, że ubezpieczyciel wcześniej zeznałby ASO, że nie wypłaci pełnego
    odszkodowania.
    Jak widziałeś - bywa inaczej.

    > Przecież sam to przeszedłeś i opisałeś chwilę wcześniej.

    Bo byłem przezorny.
    A nie ma pewności, czy ASO by również było.

    > Nie chcę więcej, bo to i tak nie udowodni Twojego twierdzenia.

    To już nie mój problem, że masz kłopoty z logiką.
    Dopóki ich nie naprawisz, to daj sobie spokój z wykładami co jest dowodem, a
    co nie.

    > CZYLI ZOSTAŁEŚ POINFORMOWANY!

    Nie.
    Dałem sobie pewność, że taką informację uzyskam.
    Przy naprawie bezgotówkowej w stylu: najpierw naprawa a później
    odszkodowanie, zdaję się na dobrą wolę ASO i TU.
    I tu tkwi ryzyko, które jest dla mnie niekaceptowalne.

    > Bzdura.

    Możesz sobie nie dostrzegać prostych rzeczy.
    Nie mój problem.

    > NIE MOŻE BYĆ TAKIEJ SYTUACJI.

    Ale była.
    I możesz sobie wrzeszczeć ile chcesz.
    Faktów nie zmienisz.

    > Wskaż mi przykład, że TU zapłaciło mniej ASO
    > pomimo zaakceptowanej obopulnie wyceny szkody

    Dostałeś link, jeśli nie zrozumiałeś to powtórz czytanie.
    Aż do skutku, czyli dopóki nie zrozumiesz.

    > Nadal nie udowadnia

    Bzdurz sobie dalej, ale beze mnie.

    > to Twojego bezsensownego stwierdzenia.
    > Ludzie popełniają błędy WSZĘDZIE.

    Dokładnie.
    I nie należy się od nich uzależniać, jeśli nie ma takiej konieczności.

    > No widzisz, twierdzili. Papier mieli? Niech zgadnę. Nie.

    Co nie znaczy że nie było żądania/

    > podjęło
    >
    > No widzisz. ASO dało dupy.

    No dało.
    Ale kłopoty miałem ja, bo nie mogłem wydobyć od nich auta, które już
    sprzedałem.

    > Nie dało się wejść do auta bez jego rozbierania?

    Nie miałem na myśli środka samochodu
    Chodzi o wycenę elementów niewidocznych z zewnątrz.

    > TU się na Ciebie nie wypięło.

    Oczywiście że się wypięło.
    Bo skapliwie skorzystali z rozebranego samochodu i zapewne sami kazali go
    rozebrać.

    Przy ostatniej szkodzie, też mi nie wycenili elementów uszkodzonych (pod
    zderzakiem), których nie widać z zewnątrz.
    I też nie chcieli zapłacić za demontaż.
    Kazali mi to robić na własny koszt.

    > Oznacza

    Nie oznacza.
    A jeśli tego nie rozumiesz, to nadal nie mój problem.
    Nawet jeśli kłopot zdarzy się w jednej sprawie na 1000, to i tak pewność
    jest mniejsza niż 100% - a dokładnie o tym pisałem, a Ty negowałeś.

    , a Ty sobie dorabiasz swoją ideologię.

    > Nie będzie drogie, może być co najwyżej czasochłonne.

    Czyli drogie.
    Nie każdemu auto służy do stania pod domem i szpanowania wśród sąsiadów.

    > A i tak warsztat może Cię władować jak zechce,
    > wystawiając fakturę wyższą niż w wycenie,

    Nie może, skoro zlecenie będzie jasne, a kosztorys jego załącznikiem.

    > Dzieje się, bo zawsze może się stać

    Czyli dowodzi i koniec kropka.
    Pogadaj sobie dalej sam ze sobą, albo złóż reklamację do swojego nauczyciela
    od rachunku prawdopodobieństwa.
    EOD

  • 103. Data: 2010-11-05 22:33:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > faktury wrzucić w koszty i ja się z tym zgadzam.
    > Z pewnością jednak taka szkoda to nie przychód,
    > bo od przychodu trzebaby ten VAT jeszcze raz

    O dżisus.
    I potem się dziwić że nie możesz pojąć najprostszych prawidłowości.

    Oczywiście że wypłacone odszkodowanie jest przychodem.
    I oczywiście tego komu zostało wypłacone (a nie temu kto kasę odebrał - nie
    mylić).

  • 104. Data: 2010-11-05 22:34:51
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    KriSSo napisal:

    > Nie zaptaszyłem, że jestem płatnikiem VATu,
    > bo nie jestem płatnikiem VATu.

    No to do ASO i zapytaj na jakiej podstawie
    wystawili fakturę na Ciebie. To, że im przelałeś
    kasę nic nie znaczy. Muszą ją zwrócić, bo nie było
    podstaw do pobrania tych pieniedzy.

    Obawiam się, że coś jest nie tak proceduralnie
    w VW LB, bo w RLB ostatnio robiłem bezgotówkowo
    szkodę i faktury z ASO na oczy nie widziałem.

    --
    Pozdor Myjk

  • 105. Data: 2010-11-05 22:38:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to do ASO i zapytaj na jakiej podstawie
    > wystawili fakturę na Ciebie.

    Pewnie zapodał swoje dane na zleceniu.

  • 106. Data: 2010-11-05 22:40:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Nov 2010 22:38:34 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Pewnie zapodał swoje dane na zleceniu.

    A czyje miałe podać? Sąsiada?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 107. Data: 2010-11-05 22:44:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7du8d6l2ppt4r7srcfjci4fiuc49fvu12l@4ax.com...

    > A czyje miałe podać? Sąsiada?

    Jako dane do fakturowanie powinien podać dane właściciela.

  • 108. Data: 2010-11-05 22:49:21
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Cavallino napisal:

    > O dżisus.
    > I potem się dziwić że nie możesz pojąć najprostszych
    > prawidłowości.

    Zgadzam się, nie możesz pojąć.

    > Oczywiście że wypłacone odszkodowanie jest przychodem.
    > I oczywiście tego komu zostało wypłacone (a nie temu
    > kto kasę odebrał - nie mylić).

    No właśnie, a o czym tutaj dyskutujemy?
    Bingo, nie o tym, który tę kasę odebrał.

    --
    Pozdor Myjk

  • 109. Data: 2010-11-05 22:52:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Nov 2010 22:44:30 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jako dane do fakturowanie powinien podać dane właściciela.

    Na jakiej podstawie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 110. Data: 2010-11-05 23:04:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Myjk wrote:

    > Przecież sam napisałeś, że nie można sobie tej
    > faktury wrzucić w koszty i ja się z tym zgadzam.

    Źle mnie zrozumiałeś. To było zdanie z warunkiem.