  • 91. Data: 2010-11-05 20:36:17
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    KriSSo wrote:

    > *W = RN + KN + WK*

    Czyli zostajesz z niczym.

  • 92. Data: 2010-11-05 20:57:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Nov 2010 17:28:59 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Czyli faktura poszła na leasingodawcę?

    Nie wiem, nie widziałem jej. Może prosto do ubezpieczyciela?

    >No to albo źle zrozumiałem Twoje stanowisko w tej sprawie, albo Ty coś
    >pokręciłeś.
    >Bo powyższe jest sprzeczne z Twoim postem, w którym piszesz że:
    >
    >"Przecież to normalne że faktury wystawia się na _lisingobiorcę_."

    Tak, wystawia się na leasingobiorcę. Przy szkodach z AC, jeżeli auto
    jest ubezpieczone w kwocie netto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 93. Data: 2010-11-05 21:47:10
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2010-11-05 14:30, Cavallino pisze:
    > Dalsza dyskuja mija się z celem.
    > Argumentów nie przyjmujesz, przepisów poznać nie chcesz, nie ma sensu
    > tego ciągnąć.
    > EOD
    pierdolisz głupoty i tyle. Przeczytałem wszystko co napisałeś i nie masz
    racji w żadnym z postów.

    Z przepisów prawa wynika mozliwość dochodzenia swoich praw w stosunku do
    przedmiotu leasingu przez leasingobiorce (użytkownika)

    Jeżeli leasingobiorca musi po okresie leasingu oddać przedmiot nie
    pogorszony ponad normalne zużycie (albo wykupić co nie jest przymusem)
    to szkoda w powierzonym (przez leasingodawcę leaingobiorcy) mieniu
    obciąża leasingobiorce.

    Odszkodowanie należy się jak psu buda. Zaznaczasz odpowiednie pole w
    formularzu zgłoszenia szkody i problemów nie ma. Ja nie mam bo
    odpowiadam w średniej wielkości firmie za odszkodowania i naprawy z OC
    sprawcy i raz podskakiwali (PZU), teraz już nie podskakują. Trzeba
    napisać rzeczowe pismo, powołać się na odpowiednie przepisy prawa i po
    temacie. na telefon niczego się w takich sprawach nie załatwia

    I nie pie...l tu o kwestiach o których masz tylko teoretyczne wyobrażenie.

  • 94. Data: 2010-11-05 21:51:49
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2010-11-05 16:01, Cavallino pisze:
    > Wiem co mi odpisał ubezpieczyciel.
    > Odpisał - na drzewo, więcej nie zapłacimy.
    > I co mu zrobisz?

    nic, na drzewo i już z tej grupy

    Jak jesteś bałwan i dajesz się na drzewo wysłać jakimś bzdurnym pismem
    tomasz kłopot. Skorzystaj z pomocy specjalisty

  • 95. Data: 2010-11-05 21:53:44
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    cef napisal:

    > A na jakiej podstawie odliczasz VAT jak faktura nie jest kosztem?

    Odliczasz VAT, bo go opłaciłeś w tym "dziwnym"
    obiegu dokumentów. Masz prawo do jego odzyskania.

    --
    Pozdor Myjk

  • 96. Data: 2010-11-05 21:56:14
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Cavallino napisal:

    > W tym że jakby była bezgotówkowa, to mogłaby się sprawa
    > zamknąć dopiero po naprawie.

    Bzdura. Zamieniłaby się w sprawę "gotówkową" w momencie
    nie zaakceptowania warunków naprawy bezgotówkowej.
    Przecież sam to przeszedłeś i opisałeś chwilę wcześniej.

    > Musisz uwierzyć, że tak się jednak dzieje.
    > Jeden link dostałeś.
    > Chcesz więcej - use google Luke.

    Nie chcę więcej, bo to i tak nie udowodni Twojego twierdzenia.
    Dokładnie taką samą minę może Ci podłożyć ASO jak zdecydujesz
    się na naprawę szkody z gotówką w ręku. Wystarczy, że zrobi
    coś więcej niż na to na co się zgodziłeś.

    > ubezpieczyciel. >>> O widzisz -- nie zdecydowało się.

    > Nie - po prostu sprawdziłem wszystko przed podpisaniem papierów.

    CZYLI ZOSTAŁEŚ POINFORMOWANY!

    > Ale próbować trzeba, a bezgotówkowe
    > to jest próba czegoś odwrotnego.

    Bzdura.

    > Nie - że TU zapłaciło by mniej niż przewiduje
    > kosztorys i faktura ASO.

    NIE MOŻE BYĆ TAKIEJ SYTUACJI.
    Wskaż mi przykład, że TU zapłaciło mniej ASO
    pomimo zaakceptowanej obopulnie wyceny szkody
    to wtedy udowodnisz swoje twierdzenie.

    > Jakby wszystko było tak piękne, to prawo nie byłoby potrzebne.
    > A jest potrzebne, bo ludzie mają gdzieś swoje obowiązki.

    Nadal nie udowadnia to Twojego bezsensownego stwierdzenia.
    Ludzie popełniają błędy WSZĘDZIE.

    > Nie - najpierw rozebrali (twierdzili że na żądanie TU),

    No widzisz, twierdzili. Papier mieli? Niech zgadnę. Nie.

    > żeby pan z TU mógł foty porobić. A tydzień później TU
    podjęło
    > decyzję o szkodzie całkowitej. I stwierdziło że żadnego
    > zlecenia na rozebranie nie wystawiało (pewnie załatwili na gębę).

    No widzisz. ASO dało dupy.

    > Jasne.
    > Ciekawe tylko jakby inaczej uszkodzenia wewnątrz sfocił.

    Nie dało się wejść do auta bez jego rozbierania?

    > Bez rozebrania nie chcą gadać.
    > A za rozebranie nie chcą płacić.

    Aha, a jakieś głupie ASO na to idzie.
    Jak widzisz na głupotę się nic nie poradzi.

    > Głupie, bo nie wzięło na piśmie polecenia rozebrania tego auta.
    > To był Maluch, więc kwota pewnie nieduża, bo roboty mało, ale
    > fakt jest faktem, że i TU i ASO się na mnie wypięły i kazały
    > bulić.

    TU się na Ciebie nie wypięło. Wypięło się na głupie ASO,
    a ASO chciało z Ciebie zrobić jelenia i wyciągnąć kasę,
    bo na wyciągnięcie kasy od TU liczyć nie mogło.

    Po raz -siętny, nie dowodzi to prawdziwości
    Twojego wcześniejszego twierdzenia.

    > Asertywność to poztywna cecha, warto się nią pochwalić. ;-)

    Narcyz też ładny kwiatek. ;) :P

    > Nie oznacza.
    > Oznacza że tak być powinno, a nie że tak jest.

    Oznacza, a Ty sobie dorabiasz swoją ideologię.

    > Ale w tych 5% może być drogie, więc gra nie warta świeczki.

    Nie będzie drogie, może być co najwyżej czasochłonne.
    Ale i na gówno w przeręblu można się nadziać,
    i jak już pisałem, nic się na to nie poradzi.

    > Zresztą z kasą w łapie nic nie musisz załatwiać,
    > możesz wstawić samochód do tego samego warsztatu,
    > który dokonał wyceny naprawy.

    A i tak warsztat może Cię władować jak zechce,
    wystawiając fakturę wyższą niż w wycenie,
    bo stwierdzą, że im się w np. międzyczasie
    rh zmieniła. Co wtedy zrobisz? Otóż...
    procedura odbioru będzie identyczna jak przy
    takiej przewalonej naprawie bezgotówkowej
    jak opisujesz.

    > Aha, czyli to że się coś dzieje, nie dowodzi
    > że się dzieje/ Masz jakieś poważne problemy z logiką.

    Dzieje się, bo zawsze może się stać -- nie
    tylko przy rozliczaniu szkody bezgotówkowej.
    Ciekwe kiedy to w końcu pojmiesz.

    --
    Pozdor Myjk

  • 97. Data: 2010-11-05 22:02:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Myjk wrote:

    > Odliczasz VAT, bo go opłaciłeś w tym "dziwnym"
    > obiegu dokumentów. Masz prawo do jego odzyskania.

    W ustawie o VAT nie ma mowy o "dziwnym" obiegu.
    Warunki odliczenia są ściśle określone. Najbardziej klasycznym przypadkiem
    jest faktura za naprawę będąca kosztem, odszkodowanie przychodem
    Zakładając rozliczenie bezgotówkowe - to się bilansuje- i choć kwot się
    nieogląda,
    to jednak następuje rozliczenie, które umożliwa odliczenie VAT tylko
    dlatego, że faktura za naprawę
    jest kosztem. Bez tego nie da się odliczyć VAT.

  • 98. Data: 2010-11-05 22:13:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:obo8d65rhlgffpm2m9l4839aq32l496ja0@4ax.com...

    > Nie wiem, nie widziałem jej. Może prosto do ubezpieczyciela?

    Nie, tak się nie dzieje.
    Musiała iść do leasingu.

  • 99. Data: 2010-11-05 22:17:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pierdolisz głupoty

    I na tym zakończyliśmy rozmowę.
    W ten sposób możesz się porozumiewać ze swoimi kolegami spod budki z piwem.

    PLONK WARNING !!!

  • 100. Data: 2010-11-05 22:17:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nic, na drzewo i już z tej grupy
    >
    > Jak jesteś bałwan i dajesz się na drzewo wysłać jakimś bzdurnym pismem
    > tomasz kłopot. Skorzystaj z pomocy specjalisty

    PLONK