-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
Date: Fri, 5 Nov 2010 22:31:53 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 177
Message-ID: <ib1t49$lid$1@news.onet.pl>
References: <4cd32d6b$1@news.home.net.pl> <iavcj0$v52$1@news.onet.pl>
<4cd341f7$1@news.home.net.pl> <iavg70$9td$1@news.onet.pl>
<ib0cd5$d93$1@news.onet.pl> <ib0k4k$7fj$1@news.onet.pl>
<ib0ldf$bma$1@news.onet.pl> <ib0ljm$cdd$6@news.onet.pl>
<ib0m0k$dj4$1@news.onet.pl> <ib0r1c$uv1$1@news.onet.pl>
<ib0si1$52f$1@news.onet.pl> <ib0tsg$9gq$1@news.onet.pl>
<ib137k$rl8$1@news.onet.pl> <ib14tm$1on$1@news.onet.pl>
<ib15oe$4i0$1@news.onet.pl> <ib167c$6ak$1@news.onet.pl>
<x...@n...onet.pl> <ib1hck$b7a$1@news.onet.pl>
<x...@n...onet.pl> <ib1jo5$jnt$1@news.onet.pl>
<x...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: acd252.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1288992713 22093 83.25.55.252 (5 Nov 2010 21:31:53 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Nov 2010 21:31:53 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <x...@n...onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 101105-0, 2010-11-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323693
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości news:
>> > > ASO chciało 20, TU chciało dać 10.
>> > Nie dogadali się, sprawa zamknięta.
>> > W czym problem?
>> W tym że jakby była bezgotówkowa, to mogłaby się sprawa
>> zamknąć dopiero po naprawie.
>
> Bzdura. Zamieniłaby się w sprawę "gotówkową" w momencie
> nie zaakceptowania warunków naprawy bezgotówkowej.
Zakładając, że ubezpieczyciel wcześniej zeznałby ASO, że nie wypłaci pełnego
odszkodowania.
Jak widziałeś - bywa inaczej.
> Przecież sam to przeszedłeś i opisałeś chwilę wcześniej.
Bo byłem przezorny.
A nie ma pewności, czy ASO by również było.
> Nie chcę więcej, bo to i tak nie udowodni Twojego twierdzenia.
To już nie mój problem, że masz kłopoty z logiką.
Dopóki ich nie naprawisz, to daj sobie spokój z wykładami co jest dowodem, a
co nie.
>> > Czyli zostałeś jednak poinformowany.
>> Nie - po prostu sprawdziłem wszystko przed podpisaniem papierów.
>
> CZYLI ZOSTAŁEŚ POINFORMOWANY!
Nie.
Dałem sobie pewność, że taką informację uzyskam.
Przy naprawie bezgotówkowej w stylu: najpierw naprawa a później
odszkodowanie, zdaję się na dobrą wolę ASO i TU.
I tu tkwi ryzyko, które jest dla mnie niekaceptowalne.
>
>> > Pokręcone to jest, jak ktoś wyskoczy przed szereg.
>> > To się właśnie nazywa szit hapenz i nie unikniesz
>> > takich sytuacji w życiu.
>> Ale próbować trzeba, a bezgotówkowe
>> to jest próba czegoś odwrotnego.
>
> Bzdura.
Możesz sobie nie dostrzegać prostych rzeczy.
Nie mój problem.
>> Nie - że TU zapłaciło by mniej niż przewiduje
>> kosztorys i faktura ASO.
>
> NIE MOŻE BYĆ TAKIEJ SYTUACJI.
Ale była.
I możesz sobie wrzeszczeć ile chcesz.
Faktów nie zmienisz.
> Wskaż mi przykład, że TU zapłaciło mniej ASO
> pomimo zaakceptowanej obopulnie wyceny szkody
Dostałeś link, jeśli nie zrozumiałeś to powtórz czytanie.
Aż do skutku, czyli dopóki nie zrozumiesz.
>> > Nie może być sytuacji w procedurze
>> > bezgotówkowej, że coś się nie pokrywa.
>> Jakby wszystko było tak piękne, to prawo nie byłoby potrzebne.
>> A jest potrzebne, bo ludzie mają gdzieś swoje obowiązki.
>
> Nadal nie udowadnia
Bzdurz sobie dalej, ale beze mnie.
> to Twojego bezsensownego stwierdzenia.
> Ludzie popełniają błędy WSZĘDZIE.
Dokładnie.
I nie należy się od nich uzależniać, jeśli nie ma takiej konieczności.
>> Nie - najpierw rozebrali (twierdzili że na żądanie TU),
>
> No widzisz, twierdzili. Papier mieli? Niech zgadnę. Nie.
Co nie znaczy że nie było żądania/
>
>> żeby pan z TU mógł foty porobić. A tydzień później TU
> podjęło
>> decyzję o szkodzie całkowitej. I stwierdziło że żadnego
>> zlecenia na rozebranie nie wystawiało (pewnie załatwili na gębę).
>
> No widzisz. ASO dało dupy.
No dało.
Ale kłopoty miałem ja, bo nie mogłem wydobyć od nich auta, które już
sprzedałem.
>
>> > > I ubezpieczyciel się wypiął, stwierdził że on nie zlecał
>> > > rozbierania auta, że ASO zrobiło to z własnej inicjatywy.
>> > No i prawidłowo.
>> Jasne.
>> Ciekawe tylko jakby inaczej uszkodzenia wewnątrz sfocił.
>
> Nie dało się wejść do auta bez jego rozbierania?
Nie miałem na myśli środka samochodu
Chodzi o wycenę elementów niewidocznych z zewnątrz.
> TU się na Ciebie nie wypięło.
Oczywiście że się wypięło.
Bo skapliwie skorzystali z rozebranego samochodu i zapewne sami kazali go
rozebrać.
Przy ostatniej szkodzie, też mi nie wycenili elementów uszkodzonych (pod
zderzakiem), których nie widać z zewnątrz.
I też nie chcieli zapłacić za demontaż.
Kazali mi to robić na własny koszt.
>> > Oznacza pewność, że nikt nie będzie musiał coś dopłacać,
>> > o ile wcześniej się na to nie zgodzi.
>> Nie oznacza.
>> Oznacza że tak być powinno, a nie że tak jest.
>
> Oznacza
Nie oznacza.
A jeśli tego nie rozumiesz, to nadal nie mój problem.
Nawet jeśli kłopot zdarzy się w jednej sprawie na 1000, to i tak pewność
jest mniejsza niż 100% - a dokładnie o tym pisałem, a Ty negowałeś.
, a Ty sobie dorabiasz swoją ideologię.
>
>> > Nie oznacza,
>> > że zawsze i wszystko będzie cacy, ale w 95% jest
>> > to wygodniejsze rozwiązanie niż załatwianie
>> > wszystkiego samemu z kasą w łapie.
>> Ale w tych 5% może być drogie, więc gra nie warta świeczki.
>
> Nie będzie drogie, może być co najwyżej czasochłonne.
Czyli drogie.
Nie każdemu auto służy do stania pod domem i szpanowania wśród sąsiadów.
>> Zresztą z kasą w łapie nic nie musisz załatwiać,
>> możesz wstawić samochód do tego samego warsztatu,
>> który dokonał wyceny naprawy.
>
> A i tak warsztat może Cię władować jak zechce,
> wystawiając fakturę wyższą niż w wycenie,
Nie może, skoro zlecenie będzie jasne, a kosztorys jego załącznikiem.
>> > > Jak nie wierzysz to poszukaj w necie podobnych.
>> > Nie muszę, wiem jakie rzeczy się dzieją.
>> > To nadal nie dowodzi Twojemu twierdzeniu.
>> Aha, czyli to że się coś dzieje, nie dowodzi
>> że się dzieje/ Masz jakieś poważne problemy z logiką.
>
> Dzieje się, bo zawsze może się stać
Czyli dowodzi i koniec kropka.
Pogadaj sobie dalej sam ze sobą, albo złóż reklamację do swojego nauczyciela
od rachunku prawdopodobieństwa.
EOD
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 22:33 Cavallino
- 05.11.10 22:34 Myjk
- 05.11.10 22:38 Cavallino
- 05.11.10 22:40 jerzu
- 05.11.10 22:44 Cavallino
- 05.11.10 22:49 Myjk
- 05.11.10 22:52 jerzu
- 05.11.10 23:04 cef
- 05.11.10 23:05 Cavallino
- 05.11.10 23:06 Cavallino
- 05.11.10 23:15 KriSSo
- 05.11.10 23:24 Cavallino
- 05.11.10 23:26 jerzu
- 05.11.10 23:31 Cavallino
- 05.11.10 23:33 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=