  • 21. Data: 2014-07-12 16:47:09
    Temat: Re: [OT] Jakiej stacji radiowej słuchać? :)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaa? a co jest dobre na dyrektywy po/eu?

  • 22. Data: 2014-07-12 18:39:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message

    > no ale to jest 1 godzina...

    Nie słuchałeś chyba :-) to jest godzina w kółko tego samego...

  • 23. Data: 2014-07-12 18:51:42
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-12 18:39, Pszemol pisze:
    > "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message

    > Nie słuchałeś chyba :-) to jest godzina w kółko tego samego...

    taa... jak trzeci raz poleciało to samo to sie zastanawiałem czemu TYLKO
    godzina :) przecież można było zrobić 12 godzin :D

    @

  • 24. Data: 2014-07-12 21:51:03
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 12.07.2014 16:47, feldmarszałek tusk wrote:
    > taaaaaaaaaaaaaaaaaaa? a co jest dobre na dyrektywy po/eu?

    never mind... nie trafiłem widać na czytającego fantastykę...

    Jakub Rakus

  • 25. Data: 2014-07-13 01:22:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-12 13:39, l...@g...com pisze:

    > http://avaxhm.com/music + mp troja 4GB, ew. flak dla audiofila
    >
    > pobierac szybko bo czasu malo, zapukaja i bedzie takie cos:
    > http://www.filecrop.com/

    Dzięki :)

    Ale już dużo linków pustych, np. Abba, BeeGees, BoneyM.
    Mimo wszystko trochę zacząłem przeglądać, a na dysku przybyło
    kilkadziesiąt GB ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 26. Data: 2014-07-13 07:46:05
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > never mind... nie trafiłem widać na czytającego fantastykę...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jakub Rakus

    Dzisiaj mało kto czyta i wie kto to taki Terry Pratchett
    A szkoda bo całkiem nieźle sobie poczyna.

    --
    Paskuda03

  • 27. Data: 2014-07-13 10:01:04
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-07-11 23:34, Ciemny wrote:
    [...]
    > W dobie wszechpanującej komercji stacji radiowych i podejściu,
    > że słuchacz to jeleń co włącza odbiornik na godzinę mamy w kółko
    > tę samą sieczkę, taki model przyszedł z zachodu.
    Dlatego np. ja przez 99% czasu słucham Trójki. Natomiast przeciętny
    słuchacz to rzeczywiście jeleń. :-D

  • 28. Data: 2014-07-13 12:15:53
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-07-13 07:46, paskuda03 pisze:

    > Dzisiaj mało kto czyta i wie kto to taki Terry Pratchett
    > A szkoda bo całkiem nieźle sobie poczyna.
    >
    > --
    > Paskuda03

    KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

  • 29. Data: 2014-07-14 13:51:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 22:49, Artur Miller pisze:

    > gdyby nie reklamy... to może.

    Jakie reklamy?

  • 30. Data: 2014-07-14 14:30:38
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 11 Jul 2014 22:04:52 +0200 Artur Miller <n...@n...com>
    napisał:

    >Co puścić na długie wieczory, gdy VHDL-owy licznik gubi impulsy

    Veriloga ;-)
    No dobra, poważniej:

    http://www.shoutcast.com/ - mnóstwo "radyj" internetowych, mnóstwo
    gatunków. M.in. fajne hamerykańskie radia z country, bluesem itd. Co
    kto lubi. Rzeczy których byś normalnie nie znalazł w lokalnie
    odbieranych stacjach.

    A z radyj powietrznych to obecnie słucham kilku:
    - Radio Nostalgia 88,4MHz - w początkach bardzo dobre, teraz nieco
    gorsze, ale nadal nie do pogardzenia
    - Radio Złote Przeboje 100,1MHz
    - Eska Rock 93,3MHz
    - Antyradio 94,0MHz
    - Radio Bajka 87,8MHz - w dzień co prawda jest program dla dzieci, ale
    poza godzninami przewidywanej aktywności dzieci ;-) (znaczy się w
    nocy) bywa niezła muzyka
    - Jedynka 102,4MHz - stacja w dzień absolutnie niezjadliwa z powodu
    ogromnej ilości gadaniny (tego w radiu nie trawię, jak będę chciał
    tekst to poczytam gazetę/portale, radio ma grać muzykę), ale w nocy są
    fajne programy muzyczne

    Odbieram w Warszawie, loc. KO02MF.

    Najważniesze przy słuchaniu zwykłego radia jest posiadanie odbiornika
    z syntezą i pamięciami, który pozwala szybko przełączyć na inną stację
    jak puszczą jakieś dziadostwo albo zaczną ględzić.