eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmO tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa › [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
  • Data: 2012-01-21 17:48:29
    Temat: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-21 18:37, andrzej21 pisze:
    > No wlasnie nie bardzo, bo umowa z plusem byla zawarta na okres promocyjny 1
    > roku i w ramach promocji abonament byl obnizony z 29,90 na 19,90 i do tego
    > promocyjnie do 30 minut dodane drugie 30.

    W moim konkretnym przypadku (orange) usługi promocyjne skończyły się już
    dawno, abonament nie był obniżany, umowa na 30 mies. z tel.
    Z tego co się rozeznałem to usługi które miałem mają teraz nowe wyższe
    ceny ale dalej się tak nazywają.
    Próbować przeciągnąć to na czas nieokreślony i mieć nadzieję że dalej
    będzie działało? Może się nie zabezpieczyli na taką okoliczność? :-)