eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmO tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa › Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
  • Data: 2012-01-21 22:41:10
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej21" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jfedfm$4ct$1@inews.gazeta.pl...
    > Na poczatku lutego konczy mi sie umowa z Plusem. Z uwagi na to ze jest to
    > moj drugi numer, z ktorego korzysta starsza osoba z mojej rodziny,
    > niewiele dzwoniąca, z ktorą musi byc po prostu kontakt to chcialem
    > przedluzyc umowe na dotychczasowych zasadach. Sa one nastepujace: 19,90
    > PLN miesiecznie i w tym 60 minut do wszystkich sieci, zadnych pakietow
    > internetowych i innych zbednych rzeczy, umowa na rok ktora wlasnie mija.
    > Po prostu maksymalna oszczednosc - tak jest teraz i na takich warunkach
    > chcialem przedluzyc (oczywiscie o zadnych telefonach od opeartora nie ma
> [...]
    I slusznie uczyniles. Tak samo zrobilem po ok 11 latach bycia w Plusie i
    żaluje, ze wczesniej gdzies nie przeszedlem. plus to byl najgorszy operator
    z jakim sie związa\łem, a oferte na przedłuzenie przedstawili mi 3 razy
    gorsza jak Play. jestem juz ponad rok w Play i nie mam zastrzeżeń do tej
    sieci. Oczywiscie jeśli po skończeniu umowy okaze sie, ze któryś operator ma
    lepsza propozycje, to nie będe sie zastanawiał i przejdę tam gdzie daja
    lepsze warunki. Wczesniej zalezało mi na utrzymaniu konkretnego numeru,
    teraz juz z tym nie ma problemu.

    Rycho