  • 31. Data: 2017-05-14 16:31:49
    Temat: Re: Dwumasy w benzyniakach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 May 2017 21:33:30 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Bo to nie jednostka tylko tysiąc kilometrów.

    To się pisze inaczej. O, tak: tys. km.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2017-05-14 16:42:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A "km" to jest tysiąc czego?

    Tysiąc metrów :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2017-05-14 16:56:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-13 o 23:00, Budzik pisze:

> [...]
    jest-potrzebne-czes

    > No moment...
    > Powiedzmy silnik 2.0 i 110km to duza moc?
    > Rzeczywiście czujesz jakas róznice jak jedziesz autem z dwumasa i bez
    > dwumasy?

    Ale to o nie Twoje odczucia chodzi tylko o skrzynię biegów i całe
    przeniesienie napędu, robią je coraz słabsze, rzekłbym delikatniejsze,
    jednostopniowe sprzęgło niszczy je szybciej bo naraża na większe momenty.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 34. Data: 2017-05-14 16:56:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Trzeba głosować nogami i autom z takimi niepotrzebnymi wynalazkami mowic
    > głosne "wypierdalaj" w salonie...

    No ale to że wyboru w salonie nie ma? Chyba każdy producent ma nadal
    jakąś benzynę bez turbo do wyboru?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2017-05-14 18:24:04
    Temat: [OT] Dwumasy w benzyniakach
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    co to kurwa jest dwumasa?

  • 39. Data: 2017-05-14 22:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris x...@x...xxx ...

    > Pisałem o Mazdzie MPS, to już jest 2.3L i 270KM więc dwumasa ma sens.

    Ale wspomniany 2.0 i 110km tez ma dwumase...
    Pokazuje ci tylko, ze tłumaczenie producentów jest bzdurne. A raczej po
    prostu kłamliwe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 37. Data: 2017-05-14 22:00:49
    Temat: Re: [OT] Dwumasy w benzyniakach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    N...@g...pl ...

    > co to kurwa jest dwumasa?

    Taka jedna masa tylko ze razy dwa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 38. Data: 2017-05-14 22:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > No ale to że wyboru w salonie nie ma? Chyba każdy producent ma nadal
    > jakąś benzynę bez turbo do wyboru?

    Jeszcze...
    A diesli juz nie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 36. Data: 2017-05-14 22:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > W sensie że auta sie mniej psują a jak sie psują to relatywnie rzadko
    > robia to na środku drogi.
    >
    > Dziś juz nie sa te czasy że zbierasz kase na nówke sztuke malucha czy
    > poldolota czy golfa z importu i od razu planujesz co trzeba w aucie
    > zmienic/wymienic aby nim dalej jezdzić.
    >
    > I nie, nie jest tak ze auta sprzed 20 lat to takie trwałe były. Nie
    > były, masa tych aut umarła zanim była w stanie być zapamietana jako
    > trwała.
    >
    > Opowieści o golfach, mercedesach czy audi robiących po 500kkm bez
    > remontu to takie se sentymantalne anegdotki.

    Cóz, ja sie po prostu nie znam...
    Ale miałem w rodzinie mercedesa 207 ktory był kupiony jako prawie szrot -
    silnik był tak wypompowany ze pod byle górke nie mogł podjechać.
    Zrobilismy remont silnika i przejechał 1,5mln km bez żadnych wiekszych
    awarii.
    Był tez Ford courier 1,9D, który kupiony z przebiegiem 100kkm był
    sprzedawany z przebiegiem 950kkm - oczywiście silnik nie ruszany.
    Zadne wtryski, sryski - nic nie padło.
    A dzis - nie ma szansy.

    > Dziś można za dwie-trzy biedronkowe wyplaty kupic auto które co prawda
    > nowe nie bedzie ale zrobi kolejne 100kkm z minimalnym wkladem
    > finansowym. Stwierdzam wręcz że jest szansa ze więcej pójdzie w paliwo
    > (7*10*100*4,5=31kpln) niz w jakiekolwiek naprawy.

    To ty mówisz o starych autach a nie o nowych.
    A ja mowie o nowych, czyli tych popierdółkach z dwumasami, srami, bajerami
    - powiedzmy od roku 2012.
    Masz racje - poprzednie auta sa całkiem ok.

> [...]
    > jakiś wahacz czy hamulce. Plus te 300-500pln na przeglad i wymiane
    > plynow.
    >
    > Nawet stare escorty byly droższe w utrzymaniu od dzisiejszych fok -
    > opinia od dwu osobnych przypadków - sentymantalna anegdotka od
    > znajomych - nie z gazetowej historii i taksówkarzu co dostał za to
    > nowego merola od firmy :).
    >
    > Takie jest moje zdanie. Jesli masz inne - spoko. Trudno mi znaleźc
    > dane na poparcie tej tezy. Jak masz propozycje jak to ugryźć poza
    > anegdotami personalnymi - zaproponuj. Poszukamy danych i ugryziemy...

    Na razie to trudno powiedziec ze mamy inne zdanie, bo ja mowie o względnie
    nowych autach a ty mowisz o takich co je za 6-7kpln mozna kupic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 40. Data: 2017-05-14 22:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > To się pisze inaczej. O, tak: tys. km.