  • 21. Data: 2020-04-23 14:39:13
    Temat: Re: OT-Dlaczego w Szwecji jest tak dobrze?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 10:53, Cavallino pisze:
    > No właśnie ja też nie miałem temepratury - stąd w ogóle mam wątpliwości,
    > inaczej byłbym pewien że to covid.

    Ja jak mam to tylko trochę podwyższoną.

    W tym roku jestem pewien że złapałem wirusa. Praca dom praca dom i
    wystarczyło pewnie raz pójść do marketu i rano czujesz że masz.

  • 22. Data: 2020-04-23 17:57:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 14:35, z pisze:

    > Gorączka i łóżko to chyba jeszcze w szkole średniej ze 30 lat temu.
    > potem dostałem zastrzyk w wojsku i żadna grypa nie była mi straszna ;-)

    Słynna delbeta, ale ona też krótko działa, akurat na wojsko, ja pod sam
    koniec właśnie zachorowałem na grypę w wojsku.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2020-04-23 18:26:27
    Od: z <...@...pl>

    Przy okazji:
    Przez 1,5 roku w wojsku nie miałem migreny która zdarzała się wcześniej
    i później przynajmniej raz na 2 tygodnie.
    Taka 1-dniowa ale wkurwiająca.

    Drugie przy okazji: ;-)
    Na starość migrena mi przeszła jak zacząłem brać prochy na nadciśnienie.

    Ale już chyba wolałem migrenę jako znanego przewidywalnego wroga.

    Od dwóch lat mam nie zdiagnozowanego wroga o symptomach okołozawałowych
    ale ta nieszczęsna medycyna twierdzi że to nie zawał.
    Wysyłają mnie do psychiatry. ;-)

    A może to te 20 sieci wifi które mnie otaczają w wieżowcu robi swoje?
    I wydzielają się ezosomy ;-)

    Mam 99% pewności że u mnie test na koronawirusa byłby POZYTYWNY

    Gdzie można prywatnie zrobić i ile to kosztuje? :-)

    Cholera... Miałem to napisać dla jaj ale zaczynam brać to na poważnie.

    Obaliłbym tą sekciarską propagandę ;-)

  • 24. Data: 2020-04-23 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Czyli temperatura to niekonieczny objaw?
    > Super - czyli szanse rosną.

    Podobno ponad 10% beztemperaturowo. Conajmniej.

    > A jak długo utrzymuje się we krwi przeciwciała?

    Nie wiedza jeszcze.
    Jakis lekarz mowił, ze moze 3 lata tak jak grypa i ze raczej nie nalezy
    sie spodziewac ze dłuzej ale to chyba takie gdybanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 25. Data: 2020-04-23 22:48:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2020 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Jakis lekarz mowił, ze moze 3 lata tak jak grypa i ze raczej nie nalezy
    > sie spodziewac ze dłuzej ale to chyba takie gdybanie.

    Czyli jakby się okazało że jednak w moim przypadku to było to, to
    jeszcze jakiś czas da się to wykryć....

    No to czekam na test w aptece.

  • 26. Data: 2020-04-24 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Czyli jakby się okazało że jednak w moim przypadku to było to, to
    > jeszcze jakiś czas da się to wykryć....
    >
    > No to czekam na test w aptece.

    Podobno w P-niu niektore przychodnie zaczeły oferować ten immunologiczny.
    Takoz którys dentysta przed zabiegiem *obowiazkowo*.
    Cena ok 50zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 27. Data: 2020-04-27 08:32:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2020 05:30:03 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

    > https://weekend.gazeta.pl/weekend/1,152121,20064106,
    sztokholm-europejska-stolica-samotnych-jak-szwedzi-s
    tali.html

    > ponad 50% to gospodarstwa jednoosobowe a siebie samego trudno zarazic :-)
    >
    > zaryzykowali i dali rade wiec wypada pogratulowac

    Czy tak dali rade to sie jeszcze okaze.

    Ale ...
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%
    9Bwiata_wed%C5%82ug_oczekiwanej_d%C5%82ugo%C5%9Bci_%
    C5%BCycia
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_l
    ife_expectancy

    Cos mi to nie pasuje do rzekomej wczesniejszej polityki. Choc jak
    widac - mozna troche poprawic.

    Chyba trzeba zarchwizowac, i porownac za dwa lata ...

    J.

  • 28. Data: 2020-05-18 22:09:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-23 09:51, K wrote:

    > Szkoda, ze nie ma jakiegos publicznie dostepnego badania na antyciala.

    Ale, że podchodisz jak do wodopoju i nie musisz płacić?