  • 1. Data: 2020-04-21 19:00:10
    Temat: Stary znak stop
    Od: cef <c...@i...pl>

    Czy ktoś zna miejsca gdzie pozostawiono
    stary znak stopu?
    Chodzi mi konkretnie o ten okrągły z trójkątem wewnatrz
    i napisem czarnym stop taki jak ten:
    https://www.olx.pl/oferta/stary-znak-drogowy-stop-re
    tro-CID767-IDEplY1.html#4cd4d6f200

  • 2. Data: 2020-04-21 19:03:14
    Temat: Re: Stary znak stop
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy ktoś zna miejsca gdzie pozostawiono
    >stary znak stopu?
    >Chodzi mi konkretnie o ten okrągły z trójkątem wewnatrz
> [...]

    To tak dawno temu bylo, ze raczej zaden nie przetrwal.

    J.

  • 3. Data: 2020-04-21 19:32:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 19:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    tro-CID767-IDEplY1.html#4cd4d6f200

    > To tak dawno temu bylo, ze raczej zaden nie przetrwal.

    To gdzieś u Ciebie. :-)
    https://www.facebook.com/CiemnaStronaWroclawia/photo
    s/ms.c.eJwzMrcwNjUwNzAyNbC0MDTXM4LyTS1MjA1NDQBk9AZJ.
    bps.a.275572279454326/278350702509817/?type=3&theate

    Robert

  • 4. Data: 2020-04-21 20:25:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 19:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    tro-CID767-IDEplY1.html#4cd4d6f200

    > To tak dawno temu bylo, ze raczej zaden nie przetrwal.

    Pamiętam, że jeszcze był jak zacząłem jeździć,
    ale zanim przyjmę zakład ze znajomym, że takie
    znaki gdzieś się ostały, to chciałem sprawdzić
    jakie jest ryzyko.

  • 5. Data: 2020-04-21 21:25:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam zajawki z dzieciństwa, że znaki stop podziwiałem i uczyłem się ich na końcu
    Lindleya przed Koszykową, tam zawsze takie śmieszne
    skrzyżowanko "T" było.

    -----

  • 6. Data: 2020-04-21 23:05:10
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 12:00:48 UTC-5 użytkownik cef napisał:
    > Czy ktoś zna miejsca gdzie pozostawiono
    > stary znak stopu?
    > Chodzi mi konkretnie o ten okrągły z trójkątem wewnatrz
> [...]

    Szukal bym w okolicach torow kolejowych. Tam gdzie PKP utrzymuje to co sie ostało ale
    jest drogami wewnetrznymi.