  • 71. Data: 2013-09-04 21:52:09
    Temat: Re: [OT] Chorwacja travel
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Sep 2013 19:40:05 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale niestety tez 2000+ km.

    Od granicy Niemiec caly czas autostradami - czyli jakies 15 godzin jazdy...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 72. Data: 2013-09-04 22:11:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 04.09.2013 o 21:52 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:

    > Od granicy Niemiec caly czas autostradami - czyli jakies 15 godzin
    > jazdy...

    Ja mam do A2 9km, jak już na nią wjadę to mam do przejechania 3000 km
    autostrad. Dzielę to na 2 etapy: 1700 i 1300km. Pierwszy etap jadę jakieś
    15-16h, drugi około 10-11 (jak nie ma korków na A7 we Francji).

    TG

  • 73. Data: 2013-09-04 22:37:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    >Od granicy Niemiec caly czas autostradami - czyli jakies 15 godzin
    >jazdy...

    Plus czas przerw i zasadniczo jednak dwa dni, plus koszt noclegow..

    J.

  • 74. Data: 2013-09-04 22:37:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Sep 2013 22:11:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ja mam do A2 9km, jak już na nią wjadę to mam do przejechania 3000 km
    > autostrad. Dzielę to na 2 etapy: 1700 i 1300km. Pierwszy etap jadę jakieś
    > 15-16h, drugi około 10-11 (jak nie ma korków na A7 we Francji).

    Uch, trzech tysiecy to bym chyba nie chcial robic tak (prawie) ciurkiem.
    Generalnie autostrady doceniam, ale ich nie lubie. Turystyka samochodowa to
    dla mnie turlanie sie krajowkami 80-100/h, a nie pedzenie 150 na godzine
    przez nascie godzin. A tu jeszcze dwa dni.

    W taka trase wybralbym jednak samolot, a na miejscu wypozyczylbym samochod
    albo skuter...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 75. Data: 2013-09-05 11:49:35
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, September 5, 2013 6:11:22 AM UTC+10, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Ja mam do A2 9km, jak już na nią wjadę to mam do przejechania 3000 km
    >
    > autostrad. Dzielę to na 2 etapy: 1700 i 1300km. Pierwszy etap jadę jakieś
    >
    > 15-16h, drugi około 10-11 (jak nie ma korków na A7 we Francji).

    Jak dla mnie to jakas masakra. Marnowanie 4 dni urlopu na jazde po autostradzie?
    Wolalbym zrezygnowac z tej plazy i jezdzic 4 dni na rowerze ;)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 76. Data: 2013-09-05 12:04:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 05.09.2013 o 11:49 Iguan_007 <i...@g...com> pisze:

    > Jak dla mnie to jakas masakra. Marnowanie 4 dni urlopu na jazde po
    > autostradzie? Wolalbym zrezygnowac z tej plazy i jezdzic 4 dni na
    > rowerze ;)

    Każdy w czasie wolnym robi to co lubi :-) - dla mnie bezsensowna jest z
    zasady rekreacyjna jazda rowerem, wolę sobie pospacerować lub pobiegać.
    Gdy mam gdzieś podjechać, "po coś" - dopuszczam ten środek transportu.

    Przecież ja nikogo nie na namawiam, piszę jak jest właśnie po to aby się
    ktoś nie porwał "z motyką".
    Dla niektórych stwierdzenie "jadę autem na południe Hiszpanii" - nic nie
    mówi, ale gdy napiszę, że jadę 3kkm w jedną stronę - zaczyna docierać,
    widać to po komentarzach (min. Twoim).

    PS. Pojechałbym autem nawet jeszcze z 1000km wiecej w jedną stronę - gdyby
    miejsce na to zasługiwało.

    TG

  • 77. Data: 2013-09-05 23:32:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.09.2013 Iguan_007 <i...@g...com> napisał/a:

    > Jak dla mnie to jakas masakra. Marnowanie 4 dni urlopu na jazde po
    > autostradzie? Wolalbym zrezygnowac z tej plazy i jezdzic 4 dni na
    > rowerze ;)

    Wiesz jak się mieszka na ~52*N i się che nad ciepłe morze to jest zwykle,
    daleko. Ale rozumiem że z perspektywy kogoś kto mieszka na ~32*S może
    wydawać się to dziwne.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 78. Data: 2013-09-06 10:41:19
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, September 6, 2013 7:32:03 AM UTC+10, kakmar wrote:

    > Wiesz jak się mieszka na ~52*N i się che nad ciepłe morze to jest zwykle,
    >
    > daleko. Ale rozumiem że z perspektywy kogoś kto mieszka na ~32*S może
    >
    > wydawać się to dziwne.

    Moze masz racje, moze rzeczywiscie inaczej patrzy sie na taka eskapade majac cieple
    morze na codzien. A moze po prostu "plazowanie" to nie moja forma wypoczynku i przez
    to plaza nie jest dla mnie atrakcja dla ktorej poswiecilbym 4 dni wolnego czasu. No,
    moze na emeryturze ;)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --