  • 61. Data: 2013-09-04 16:57:38
    Temat: Re: [OT] Chorwacja travel
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@l...harvard.local..
    .

    > No tak, ale ja mam dzieci w wieku szkolnym i nie za bardzo mam wybór.

    Ja również.

    >High sezon to zazwyczaj cały lipiec/sierpień. Jest drożej (20-30%) ale
    >pogoda raczej pewna i woda o te 3-4st. cieplejsza - coś za coś.

    Tyle że ja tak jeżdżę po Europie od prawie 20 lat i jakoś nie miałem tego
    typu problemów miesiąc wcześniej.

  • 62. Data: 2013-09-04 19:37:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    On Sun, 1 Sep 2013 12:34:27 +0200, "J.F."
    >Rowy - około 19 st. C - to temp. minimalna była.

    Rozumiem ze to w tym roku, a nie np z ostatnich 10 lipcow i sierpni ?

    J.

  • 63. Data: 2013-09-04 19:40:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał
    >Ta CRO to ze względu na odległość? - Może zerknij bardziej na
    >zachód? - ja od 3 lat jeżdżę autem do Hiszpanii.
    >Masz tam 800km piaszczystych plaż

    Ale niestety tez 2000+ km.
    Dwa dni w drodze, dwa dni z powrotem, dzien odpoczynku po powrocie ...
    lepiej samolotem..

    >Minus - daleko, spore koszty dojazdu - min 80EUR w jedną stronę za
    >autostrady we Francji i dodatkowo autostrady w ES, plus koszty
    >paliwa.

    I powoli mozna mowic o amortyzacji samochodu, plus opony, olej ... 83
    gr/km ? :-)

    J.

  • 64. Data: 2013-09-04 19:48:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w
    >>> http://www.holidaylettings.co.uk/mazarron-country-cl
    ub/

    >Bo to trzeba autem pokonać :-) - nawet mi przez myśl nie przeszło aby
    >to robić z buta. Domek z basenem ma tę zaletę, że nie ma potrzeby
    >cały dzień siedzieć na piachu. My mieliśmy taki rozkład, że nad
    >morze ruszaliśmy około 17-18 po południu - tam do 20-21 jeszcze
    >świeci słońce.
    >Te 7km to trochę optymistyczny wariant - to jest plaża miejska na
    >której jest sporo tubylców. My jeździliśmy na plaże oddalone o około
    >15-20km od osiedla.

    A jak z parkowaniem ? czy po 17 juz nie ma problemu anu oplat ?

    J.

  • 65. Data: 2013-09-04 19:49:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w
    >Domyślam się :) Ale ja lubię sobie na plaży walnąć browar, albo
    >dwa...

    A nad Baltykiem wolno, czy nie, bo to miejsce publiczne ? :-)

    J.

  • 66. Data: 2013-09-04 20:32:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 04.09.2013 o 19:48 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w

    > A jak z parkowaniem ? czy po 17 juz nie ma problemu anu oplat ?

    Cały dzień nie ma problemu ani opłat - przy każdej plaży parkingi free i
    miejsca pod dostatkiem.

    TG

  • 67. Data: 2013-09-04 20:41:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 04.09.2013 o 19:40 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale niestety tez 2000+ km.
    > Dwa dni w drodze, dwa dni z powrotem, dzien odpoczynku po powrocie ...
    > lepiej samolotem..

    Ten odpoczynek po powrocie to trochę przesada - ot normalny dzień pracy -
    a nawet przyjemniej, brak upierdliwych telefonów :-)
    Pewnie, że samolot lepiej - ale samolot + auto na miejscu wychodzi 2x
    drożej (dla 5 os. w moim przypadku).
    Dla mnie brak auta na miejscu to nie wakacje - to mordęga. Wolę w domu
    zostać.

    > I powoli mozna mowic o amortyzacji samochodu, plus opony, olej ... 83
    > gr/km ? :-)

    58gr/km - w tym opony, przekładki kół i wyważanie, serwis, przeglądy,
    ubezpieczenie, myjnie, płyn do spryskiwaczy i oczywiście paliwo.

    TG

  • 68. Data: 2013-09-04 21:35:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 4 Sep 2013 19:37:00 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Rozumiem ze to w tym roku, a nie np z ostatnich 10 lipcow i sierpni ?

    Tak, w tym roku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 69. Data: 2013-09-04 21:36:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 4 Sep 2013 19:49:17 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A nad Baltykiem wolno, czy nie, bo to miejsce publiczne ? :-)

    Teoretycznie nie wolno ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2013-09-04 21:41:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Sep 2013 19:49:17 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

    > Użytkownik "jerzu" napisał w
    >
    > A nad Baltykiem wolno, czy nie, bo to miejsce publiczne ? :-)

    w ustawie nie ma słowa o miejscach publicznych. Zakaz spożywania jest na
    "ulicach, placach i parkach". Dodatkowe ograniczenia np. na plażach mogą
    wprowadzić gminy. I są miejsca gdzie takowe wprowadzono ale są też takie
    gdzie ich nie ma. więc nie ma reguły, że nad Bałtykiem wolno lub nie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?