    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Chorwacja travel
    Date: Thu, 05 Sep 2013 12:04:24 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 05.09.2013 o 11:49 Iguan_007 <i...@g...com> pisze:

    > Jak dla mnie to jakas masakra. Marnowanie 4 dni urlopu na jazde po
    > autostradzie? Wolalbym zrezygnowac z tej plazy i jezdzic 4 dni na
    > rowerze ;)

    Każdy w czasie wolnym robi to co lubi :-) - dla mnie bezsensowna jest z
    zasady rekreacyjna jazda rowerem, wolę sobie pospacerować lub pobiegać.
    Gdy mam gdzieś podjechać, "po coś" - dopuszczam ten środek transportu.

    Przecież ja nikogo nie na namawiam, piszę jak jest właśnie po to aby się
    ktoś nie porwał "z motyką".
    Dla niektórych stwierdzenie "jadę autem na południe Hiszpanii" - nic nie
    mówi, ale gdy napiszę, że jadę 3kkm w jedną stronę - zaczyna docierać,
    widać to po komentarzach (min. Twoim).

    PS. Pojechałbym autem nawet jeszcze z 1000km wiecej w jedną stronę - gdyby
    miejsce na to zasługiwało.

    TG